Det er altså helt fantastisk - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Slyngesnak og slyngehjælp > Almen slyngesnak
Glemt adgangskode? Tilmeld

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 07-05-17, 00:37   #1
Shinika
Shinika altid at finde på mobilen
Prinsessen på bleen

Forhandler

Shinikas avatar

Tilmeldingsdato: 03/04-08
Geografisk placering: Ringsted
Tak givet gange: 1,310
Takket 1,856 gange i 862 indlæg
iTrader: 16 / 100%
Det er altså helt fantastisk

Jeg har jo fået et ægte slyngebarn havde solgt hele mit stash, men med barn nr 3 måtte der nye til og heldigvis er han en dreng, der rigtig gerne vil bæres, så slyngerne bliver brugt hver dag og tit flere gange dagligt

Det har pigerne fra min mødregruppe selvfølgelig bemærket, og så en dag begyndte de at spørge.. og om de lige måtte prøve en af mine slynger, for måske var det meget smart når man stod alene med madlavning og utidig baby, eller man skulle handle og ikke gad slæbe på en autostol.
Begge havde faktisk prøvet at bære i en ikke babyvenlig bæresele, og havde selvfølgelig kun dårlige erfaringer. Og så hørte jeg ellers min egen stemme, der fortalte hvidt og bredt om forskellen på en dårlig og ikke-ergonomisk bæresele og en slynge jeg overraskede mig selv med min pludren, for det er lææænge siden jeg har forsøgt at overtale nogen som helst til at bruge slynger

Nu er det simpelthen endt med at de hver har købt en mei tai. Og ikke bare en mei tai, henholdsvis en Kleinsmekker og en Grisefanten!! de elsker begge to deres nye køb og bærekomforten Er det ikke fantastisk?

Og ikke nok med det, en 3. fra mødregruppen er via inspiration fra en veninde blevet venner med en ringslynge og jeg så hende lufte den en dejlig kold forårsdag, og blev helt glad i maven.

En fjerde har en klikdims, og hun bruger den også pludselig.

Og nu skal vi til slyngedemo sammen i næste uge. Jeg kan slet ikke få armene ned, det er så vidunderligt. Fantastisk at flere får øjnene op for fordelene ved at bære sit barn <3

Sent from my iPhone using Tapatalk
Caroline (08-05-17), CeJay (07-05-17), Isamin1310 (07-05-17), Kestrel (07-05-17), Koby (07-05-17), lonelainen (07-05-17), merlyn (07-05-17), moreva (07-05-17), Netter11 (07-05-17), SAH (07-05-17)
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande

Regler for indlæg
Du kan ikke oprette nye tråde
Du kan ikke oprette svar
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB-kode er Til
Smilies er Til
[IMG]-kode er Til
HTML-kode er Fra

Forumoversigtsmenu