Bedste og nemmeste bærefidus - Side 2 - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Velkommen til Slyngebarn.dk > Ny på slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Ny på slyngebarn Her kan nye brugere sige hej til de 'gamle', som sikkert svarer med et stort velkommen.

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 29-07-17, 21:40   #16
Trinefj
Trinefj har ikke brugt den nye funktion...
Papirslyngel

No Avatar

Tilmeldingsdato: 13/07-17
Tak givet gange: 0
Takket 0 gange i 0 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Den er rigtig fin når man går rundt, men når jeg feks har været ude med hunden så ville jeg jo gerne have drengen til at sove videre, for søvn er virkelig en udfordring med ham, og det kan han ikke med mindre han bliver siddende i selen. Det betyder at jeg har måske 1,5 time jeg skal slå ihjel derhjemme med manduca på og jeg kan ikke lave de vilde ting som feks rengøring for så vågner han. Så det er noget med at sidde stille og roligt og spise morgenmad og drikke kaffe, måske læse lidt eller se tv.. Bæltet på manduca er ubehageligt når man dovner syns jeg. Til gengæld er den fantastisk til turen i svømmehallen med bussen eller de længere ture med hunden. Skal fylde huller ud i væggene på vores hus i morgen med den på. Tror den er fantastisk der også (-:
Trinefj er offline   Besvar med citat
Ulæste 29-07-17, 23:29   #17
Bogfinken
Bogfinken prøver at være her nu. Det er sværere end man tror!
Shhhhh........ jeg skriver

Bogfinkens avatar

Tilmeldingsdato: 15/08-13
Geografisk placering: Skødstrup (Århus)
Tak givet gange: 5,482
Takket 1,882 gange i 762 indlæg
iTrader: 1 / 100%
Hvis jeg var dig ville jeg anskaffe en mei tai (ud over skildpadden, som må være alt for stor) eller vikletai til samlingen. De behøver ikke være dyre til de små. Jeg har en helt primitiv og billig Freehand, købt brugt for 150 kr., som lige er taget i brug nu ved 3 1/2 md. Havde en magen til til storesøstrene, brugte den meget. De er ret små. Bruger den også meget denne gang selv om jeg nu har en vognpark af dyre bæredimser. Den skal dog skiftes ud når de når 8-9 mdr., så er der brug for noget større med babyfløjl så det ikke kan glide rundt. Vikletai er også dejligt. (Min er toddlerstr. så ikke prøvet til barn under 10 mdr. endnu, men en i babystr. må være god fra 3-4 mdr. eller muligvis tidligere.) Håber du finder den perfekte kombination!
Bogfinken er offline   Besvar med citat
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande

Regler for indlæg
Du kan ikke oprette nye tråde
Du kan ikke oprette svar
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB-kode er Til
Smilies er Til
[IMG]-kode er Til
HTML-kode er Fra

Forumoversigtsmenu