De der små fetish'er! - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > OT og andet godt > Ordet er frit
Glemt adgangskode? Tilmeld

Ordet er frit Snak, snak, snak og snak........

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 25-06-10, 13:59   #1
two_hearts
two_hearts har ikke brugt den nye funktion...
Rød rock'n'roll hippie

two_heartss avatar

Tilmeldingsdato: 09/03-08
Tak givet gange: 3,343
Takket 4,856 gange i 2,099 indlæg
iTrader: 24 / 100%
Talking De der små fetish'er!

Ja nu skal vi have det sjovt og jeg skal have noget mere info om jer! Jeg sad og funderede over de små materialistiske ting/fetisher som gør mig glad og danner mig, og kom til at spekulere på, at det egt siger en del om mig! Så derfor er jeg nys for at høre, hvad DU elsker

Leopardprint: Jeg ELSKER det! Forstår slet ikke at folk siger det er totalt out of date! Jeg bliver fuldstændig ivrig, hvis jeg ser noget og må have det!

50er-rockabillystilen: Nuuij hvor jeg elsker den - elsker mine swingkjoler, mit fantastiske hårpynt og smykker. Kan slet ikke vente til min nye kjole og petticoat kommer med posten!

Støvler
: Jeg kan IKKE styre mig! Men de sidste par år har jeg tøjlet mig selv, så er faktisk blevet dygtig at gå forbi!

Kjoler: Jeg er en ægte kjolepige, der ikke ejer et par bukser! Udover 2 par denimleggins!

Tatoveringer:
Store og farverige - old school! Love it!

Vilde hårfarver: Skraldebangfarver - knaldrød og orangerødt! Og så er jeg pt selv sorthåret!

Og så beundrer jeg de der hippie-bohemetyper, der kommer gående med deres flagrende bukser og små veste og deres naturlige udseende! For f***** det ser godt ud! Sådan kommer jeg bare aldrig til at se ud!

Omvendt så siger tasker og dyre designervarer mig slet ikke en dyt!

Hvad er DU til?
two_hearts er offline   Besvar med citat
Ulæste 25-06-10, 14:27   #2
Mynona
Mynona ...
Viklehippie

Forhandler

Mynonas avatar

Tilmeldingsdato: 11/03-10
Geografisk placering: DK
Tak givet gange: 1,276
Takket 5,685 gange i 2,504 indlæg
iTrader: 1 / 100%
Fin tråd

Det er nok ikke så materialistisk, for jeg køber sjældent tøj og ting, men med hensyn til min egen påklædning så er jeg aldrig iført andet end fodlange løse nederdele (jo, jeg er også påklædt på resten af kroppen). Mindst 80 % af min garderobe er sort i sort. Jeg elsker hippie-/vikinge-tingeltangel - halskæder og ørenringe mest, men jeg binder også diverse amuletter og sådan på tasker og jakker. Jeg elsker min næsering. Jeg går kun i flade behagelige sko og støvler. Min største fetish er langt hår. Alle burde have langt hår efter min mening. Let it grow. Jeg elsker bare tæer, men går ikke selv så ofte barfodet, som jeg måske gerne ville. Jeg elsker fløjl. Og sort make up. Og bluser med snørebryst. Og flotte, flagrende ærmer. Og enorme nederdele med mange lag, selv om det ikke er praktisk til daglig. Nå ja og rav. Og sjaler og kapper.

Sidst redigeret af Mynona; 25-06-10 kl. 14:32
Mynona er offline   Besvar med citat
Ulæste 25-06-10, 14:58   #3
NokBin
NokBin er faktisk en ret god mor....
Mor

NokBins avatar

Tilmeldingsdato: 05/06-06
Geografisk placering: Viborg
Tak givet gange: 1,559
Takket 5,855 gange i 2,187 indlæg
iTrader: 9 / 100%
Send en besked via MSN til NokBin
Bøger Masser af bøger. Rigtig mange bøger
NokBin er offline   Besvar med citat
Ulæste 25-06-10, 15:13   #4
Katia
Katia - nu uden Høst
Løvehjerte

Katias avatar

Tilmeldingsdato: 04/08-09
Geografisk placering: Langå
Tak givet gange: 2,871
Takket 11,314 gange i 2,957 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Citat:
Oprindeligt skrevet af two_hearts Vis indlæg

Hvad er DU til?

Det er så mig!

Jeg voldelsker mine dyre Mulberry-tasker og må gang på gang bare eje en eller anden føj-dyr designerdress i silke, skind eller lign. Arhhh...
Jeg går nemlig heller ikke bukser - overhovedet.

Min hang til mærker går igen i ungernes garerobe. Jeg bruger uhyggeligt mange penge på tøj til mine unger - på dette område er jeg skræmmende tæt på at være en vaske ægte shopaholic. Jeg kan slet ikke lade være.

Og endelig er jeg totalt bogliderlig. Jeg MÅ læse dem - EJE dem!

Men møbler, fint service, boligindretning, prydhaver, biler, fladskærme og andre af den slags statussymboler, siger mig ikke en dyt.
Ulæste 25-06-10, 15:18   #5
Musse
Musse Trænger til lidt medvind
Shhhhh........ jeg skriver

Musses avatar

Tilmeldingsdato: 12/01-09
Geografisk placering: østjylland
Tak givet gange: 876
Takket 1,678 gange i 559 indlæg
iTrader: 9 / 100%
Lææækre tasker...altså ikke dem til mælk Men små og store tasker, især i blødt skind eller med lækre detaljer....elsker dem! Mine yndlings er 10 år gamle og stadig fantastiske...og efter en lang shoppingpause, har jeg netop købt en rummelig skuldertaske i blødt, blødt lyst skind

Så har jeg noget med ærmer.....store ærmer eller med sjove detaljer.....

Så er der det der med naturmaterialer.....gerne silke eller blød uld.

Sko, lækre flade sko i skind!

Mit, af min mor, hjemmestrik.

Hjemmelavede ting til ungerne er jeg en sucker for. Ting derer unikke og lagt sjæl i...og igen, i dejlige naturmaterialer.

Jeg kan blive helt lykkelig-agtig når jeg kan høre hele "maskinparken" er i sving, Opvaskemaskine, vaskemaskine, røremaskine, tørretumbler. Det er LUKSUS!

Min symaskine og min PC!
Ulæste 25-06-10, 15:19   #6
ninjamom
ninjamom nåede at blive kysset i2015 OG 2016
Nuttet mangaskotte

ninjamoms avatar

Tilmeldingsdato: 04/09-08
Tak givet gange: 6,528
Takket 17,592 gange i 4,239 indlæg
Jeg elsker:

strikkehuer store baggy huer. Jeg har ALTID hue på når jeg færdes ude (mest fordi jeg HADER mit hår)

Solbriller solbriller solbriller jeg ELSKER at gå med solbriller

Free City tøj Jeg tjekker dagligt ebay for at se om der er kommet nyt på. ELSKER det!

Tasker uhmmm tasker!!! Ikke nødvendigvis designer, men store rummelige tasker (og vi snakker IKKE om bryster, de kommer i en tråd senere hahahaha)

T-shirts old-school t-shirts med et fint 50'er motiv (bil eller pin-up eller den stil)
Ulæste 25-06-10, 21:48   #7
ChristinaS
ChristinaS har fået sit liv tilbage...
Dronningen af krea

Forhandler

ChristinaSs avatar

Tilmeldingsdato: 23/04-08
Geografisk placering: - Glumsø
Tak givet gange: 31,976
Takket 46,030 gange i 6,736 indlæg
iTrader: 30 / 100%
Altså... Jeg er ikke ret materialistisk når det handler om mig selv egentlig... Jo, jeg ELSKER plateau sko, og går i dem dagen lang (når jeg ikke er gravid ) jeg er sikker på at det handler om min ringe højde (156 cm.) og at jeg blev så træt af at glo på alle andres numser... (Og så ser man liiiidt slankere ud...)

Ellers elsker jeg bare alle mine kreative hobbyting - jeg nænner ikke at "smide" mine scrapbooking-sager videre - for jeg tænker, at jeg nok finder lysten frem igen en dag... (Ellers er der papir, standsemaskiner og stempler nok til mine børnebørne også ) Mit syværelse er min højborg, og jeg bliver salig af glæde når jeg kigger mig omkring - maskinerne, stofferne, tråden, alt tilbehøret, hylderne med mønstre og bøger osv.

Det er ikke for selve det materialistiske i det, men fordi jeg føler mig så forbandet rig, at have en hobby der i dén grad kan fylde mit liv med glæde og energi...

PC´en ville jeg aldrig kunne leve uden...

Dyre mærketasker, sko osv, til mig selv, det siger mig IKKE en skid - overhovedet...

(Jeg bruger også knaster på fedt tøj til ungerne - det jeg ikke selv laver altså - men det bliver altid købt enten brugt eller på udsalg...)
Ulæste 25-06-10, 21:57   #8
two_hearts
two_hearts har ikke brugt den nye funktion...
Rød rock'n'roll hippie

two_heartss avatar

Tilmeldingsdato: 09/03-08
Tak givet gange: 3,343
Takket 4,856 gange i 2,099 indlæg
Ja børnetøj kan jeg nok også godt skrive under på! For filan da

Fedt I gider - synes det er med til at skabe et større indtryk af jer!

Kom flere!
two_hearts er offline   Besvar med citat
Ulæste 25-06-10, 22:10   #9
smattebille
smattebille er nu mor til to dejlige drenge
Suppe-Werner

smattebilles avatar

Tilmeldingsdato: 31/01-07
Geografisk placering: København
Tak givet gange: 1,014
Takket 1,461 gange i 606 indlæg
iTrader: 3 / 100%
Sko og stilletter - eeelsker høje hæle, men har ikke såååå mange igen. Forsøger at styre mit forbrug lidt

Jakker - jeg aner ikke hvorfor, men synes altid jeg falder for fedt overtøj. Har vist et hav af jakker og frakker. Og alligevel går jeg lige nu kun med 7 år gammel bilig trenchcoat. Er til gengæld ikke særlig mærkefikseret når det kommer til jakker - bare det ser fedt ud

Og så børnetøj sæføli - elsker at netshoppe til Samuel og gerne noget af det lækrere.
Ulæste 25-06-10, 22:10   #10
Enna
Enna - Rock Chick
Aftensmad? Pizza, skat - mor er på Slyngebarn.

Ennas avatar

Tilmeldingsdato: 20/03-07
Geografisk placering: Århus N
Tak givet gange: 1,184
Takket 1,099 gange i 618 indlæg
iTrader: 2 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af two_hearts Vis indlæg
50er-rockabillystilen: Nuuij hvor jeg elsker den - elsker mine swingkjoler, mit fantastiske hårpynt og smykker. Kan slet ikke vente til min nye kjole og petticoat kommer med posten!

Støvler
: Jeg kan IKKE styre mig! Men de sidste par år har jeg tøjlet mig selv, så er faktisk blevet dygtig at gå forbi!

Kjoler: Jeg er en ægte kjolepige, der ikke ejer et par bukser! Udover 2 par denimleggins!

Hvad er DU til?
DITTO!!!!

Jeg elsker også Rockabilly stilen, og 50er kjoler i det hele taget, og hvis det stod til mig, så ville det meste af min garderobe bestå af den slags tøj. Men desværre har mine impulser også en del at skulle have sagt, så der ryger også jeans og mere klassisk tøj i kurven
Men egentligt bryder jeg mig ikke så meget om at købe tøj. I hvert fald ikke i fysiske butikker, jeg synes det er rædselsfuldt at gå fra butik til butik, blive bombarderet med elendigt musik, og se sig selv i spejlene i det alt for stærke lys
Men NETSHOPPING -DET er lige mig
Må jeg spørge, hvad det er for en kjole du har bestilt? Jeg selv blev gift i en polkaprikket halterneck fra Vivien of Holloway, og jeg ELSKER den

Det ærger mig, at jeg ikke kan finde ventetøj i den stil.

En anden fetish er bøger. Gamle husholdningsbøger, kvindebøger, sygeplejebøger, 1. hjælpsbøger etc fra 30erne - 50erne. Min yndling er "Håndbog for Nutidshjem" fra 1930erne der kan man finde svar på stort set alt
SKÆG idé med en fetish tråd

Anne
Ulæste 25-06-10, 22:16   #11
MulleMarie
MulleMarie nu med barn der snakker :-)
Shhhhh........ jeg skriver

MulleMaries avatar

Tilmeldingsdato: 24/09-09
Geografisk placering: Århus
Tak givet gange: 1,038
Takket 992 gange i 283 indlæg
iTrader: 1 / 100%
BØGER. Går bare slet ikke ind for at låne dem på biblo - må bare eje dem og læser dem gerne 2-3-4 gange
Ulæste 25-06-10, 22:21   #12
Nørd
Nørd øøøhhh...og mere øøøøøøøøøøøhhh hhhhh.....
Guldslyngel

Nørds avatar

Tilmeldingsdato: 15/01-07
Geografisk placering: Amager
Tak givet gange: 445
Takket 183 gange i 110 indlæg
Nu hvor vi er ved at flytte og pakke ned i flyttekasser har jeg fået det bevist en gang for alle hvor min store kærlighed ligger...
Vi flytter fra 105 kvadratmeter til 37 så vi skal virkelig downsize alt!

Min mands hobbyting er en forholdsvis (altså, i forhold til hvad vi HAR af bøger) lille stak bøger, nok til et godt bundfald i en flyttekasse...
MINE hobbyting (syting, stof, scrapbooking dimser, maling osv..) fylder fire af de største slags flyttekasser, og min symaskine er engang i en af dem ...

så... mine hobbyting!
Ulæste 25-06-10, 22:25   #13
AnnieLP
AnnieLP skal nyde mens tid er!
P(slyng)olog på vej til uni

AnnieLPs avatar

Tilmeldingsdato: 02/08-07
Geografisk placering: Århus N
Tak givet gange: 4,593
Takket 5,688 gange i 2,898 indlæg
iTrader: 17 / 100%
Hmmmm, hvad eeeelsker jeg

Øreringe - i alle typer og størrelser: små, store, sjove, kække, smukke. Love it!

Sko - jeg er ikke så god til stiletter og høje hæle (har svage ankler, vrikker rundt konstant) - men jeg elsker sko, især sølvsko og sandaler. Liva har eksempelvis flere par sko end de fleste soon-to-be-3årige.

Køkken-gadets - desværre tillader hverken køkkenets størrelse eller pengepungen at jeg udvider...

Garn og stof - elsker at købe, tænke og planlægge. Og når så sjældent længere end dét...

IKEA - jeg ved ikke hvad det er, men hvis jeg fik fripas i den butik - jeg tror det er en blanding af at det egentlig er et OK design og fin kvalitet kombineret med at min indre nærigprås synes godt om prisen... Havde jeg penge, tror jeg faktisk der ville stå langt flere danske designer møbler herhjemme. Elsker Wegner...

Georg Jensen - just lååååve damask sengetøj, duge, viskestykker, håndklæder - ja, selv juletæppet er derfra!

Det ærgerlige, er at jeg som studerende er for fattig til alle mine + -goder! Så de er helt uopfyldte, mine behov. Så meget at jeg havde svært ved at huske hvad jeg holder af

Sidst redigeret af AnnieLP; 25-06-10 kl. 22:26
AnnieLP er offline   Besvar med citat
Ulæste 25-06-10, 22:27   #14
Dottelue
Dottelue er blevet slyngekarmaficeret
Jordbunden (m.i.s.)

Forhandler

Dottelues avatar

Tilmeldingsdato: 16/01-07
Geografisk placering: Nord for Kolding
Tak givet gange: 4,652
Takket 13,796 gange i 5,745 indlæg
iTrader: 16 / 100%
Send en besked via MSN til Dottelue
stof, i alle andre butikker går jeg og kigger priser, og går tomhændet derfra. i stofbutikker peger jeg og siger hvor meget jeg vil ha. helst rl butikker. (og ulempen ved rl er at fylder du kurven, så koster det)

og hjemmeavlede grøntsager og frugt, ting lavet fra bunden. elsker at sætte hjemmelavet saftevand på bordet, gerne købe brød, men der skal hj. lavet syltetøj på. etc. uh at gå i haven med en lille kurv og en saks og så samle ind til aftensmaden
Ulæste 25-06-10, 22:30   #15
LineT
LineT stud. scient. pol :D
Kæphest

LineTs avatar

Tilmeldingsdato: 07/06-10
Geografisk placering: Odense
Tak givet gange: 10
Takket 44 gange i 37 indlæg
BØGER JEG ELSKER BØGER, SÅ GIV MIG DA NOGLE FLERE

Hårbøjler, allerhelst med alle slags blomster i alle farver

Små klipsespænder med blomster på til håret

Lange guldhalskæder, ejer slet ikke en eneste, som ikke hænger under mine bryster (altså så lange er de heller ikke, vel Altså kæderne.. Eller brysterne.. eller...)

Skøre strømper - farver, striber, med aber, solbriller, katte, frøer, pirater, hjerter, jordbær.....

Kjoler

Lidt, men godt make-up og cremer. Jeg har ikke meget af den slags, men til gengæld har jeg noget jeg er rigtig glad for (og som regel også noget ret dyrt)

Og kvalitets-gourmet-økomad Det kunne jeg nok i virkeligheden bruge ALLE mine penge på

and the list goes on......
LineT er offline   Besvar med citat
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande

Regler for indlæg
Du kan ikke oprette nye tråde
Du kan ikke oprette svar
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB-kode er Til
Smilies er Til
[IMG]-kode er Til
HTML-kode er Fra

Forumoversigtsmenu