Tab to kg på to dage? - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > OT og andet godt > Ordet er frit
Glemt adgangskode? Tilmeld

Ordet er frit Snak, snak, snak og snak........

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 02-07-09, 11:40   #1
Smillasmilla
Smillasmilla har ikke brugt den nye funktion...
Skriver SBeciale

Smillasmillas avatar

Tilmeldingsdato: 01/05-08
Tak givet gange: 282
Takket 1,308 gange i 672 indlæg
iTrader: 1 / 100%
Tab to kg på to dage?

Kom med jeres gode råd til at tabe to kg på to dag Og her snakker vi ikke om en eller anden syg slankekur men en "rigtig" mand (altså en mand over 100 kg ) der har væddet 1000 kr med en anden rigtig mand om at de kunne tabe 10% af deres kropsvægt inden på lørdag... (og en MEGET sur kone, der laver den her hvis mand taber væddemål, når han har haft 6 mdr til at tabe de famøse kg Og så går han i gang 3 uger før Typisk mænd ). Men altså 2 kg...kom med gode råd Er der noget med at drikke meget vand? Er der noget med at leve af grønsagsjuice? Hvad gør man?

P.S. Det er kun fis og ballade ...min mand har væddet med min bror...mest for at få min bror kick startet, for han er rigtig overvægtig og trængte til noget motivation...og han er von and i den retning, så vi tænkte at et rask lille væddemål ville hjælpe...men Jan får stadig en MEGA røffel, hvis han taber 1000 kr
Smillasmilla er offline   Besvar med citat
Ulæste 02-07-09, 11:44   #2
Løvemama
Løvemama har Vitus på 9 år ogLærke Smilla på 5 år
ØkoFlipperNørd

Løvemamas avatar

Tilmeldingsdato: 05/06-06
Geografisk placering: Bjæverskov
Tak givet gange: 3,804
Takket 3,020 gange i 1,614 indlæg
iTrader: 6 / 100%
Send en besked via MSN til Løvemama
er der mon ikke sådan en eller anden udrensnings kur hvor man kun drikker citron vand eller noget der kunne gøre det ?
Løvemama er offline   Besvar med citat
Ulæste 02-07-09, 11:53   #3
Anebane
Anebane travlt beskæftiget
Paypalpal

Anebanes avatar

Tilmeldingsdato: 15/06-08
Geografisk placering: Egebjerg, Ballerup
Tak givet gange: 725
Takket 5,811 gange i 2,494 indlæg
iTrader: 3 / 100%
faste... det er sindsygt usundt på længere sigt, men for 2 dage sker der jo ikke noget. Te, vand og det i rigelige mængder....

skal han spise noget, så lidt kogte grønne bønner (det er let vanddrivende)
Anebane er online nu   Besvar med citat
Ulæste 02-07-09, 11:57   #4
Anebane
Paypalpal

Anebanes avatar

ellers nupo, måske bare 1 "måltid" om dagen, så han får lidt, hvor der er masser af vitaminer af, men... 2 kilo på 2 dage er MEGET...
Ulæste 02-07-09, 11:58   #5
dendrit
dendrit Fuld af solenergi!
Jeg betaler husleje her!

dendrits avatar

Tilmeldingsdato: 12/03-08
Geografisk placering: Varde
Tak givet gange: 2,966
Takket 3,339 gange i 1,417 indlæg
iTrader: 10 / 92%
To dage er ikke lang tid, så jeg kan ikke se at det er muligt, medmindre man bevidst går efter at tabe væske og at tømme fordøjelsesstemet..
Så faste og noget der virker vanddrivende. evt. krydret med en tarmskylning, hvis han er meget seriøs
Ikke sund og konstruktivt overhovedet, men hvis det skal være, så er det vist løsningen.
Ulæste 02-07-09, 11:59   #6
Dittemus
Dittemus har opgivet at rette alle autocorrectfejlene - lev med dem :)
Distræt? Jeg er ikke -SE, EN FUGL!!!

Dittemuss avatar

Tilmeldingsdato: 19/01-07
Geografisk placering: Hadbjerg
Tak givet gange: 4,001
Takket 3,984 gange i 971 indlæg
iTrader: 4 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af dendrit Vis indlæg
To dage er ikke lang tid, så jeg kan ikke se at det er muligt, medmindre man bevidst går efter at tabe væske og at tømme fordøjelsesstemet..
Så faste og noget der virker vanddrivende. evt. krydret med en tarmskylning, hvis han er meget seriøs
Ikke sund og konstruktivt overhovedet, men hvis det skal være, så er det vist løsningen.

Jep, det er kun væske, du kan tabe på så kort tid - ellers ville leveren sikekrt bryde samen

Så ud og løbe en lang tur i varmen før vejning - og klar med amsser af vand bagefter.
Ulæste 02-07-09, 12:12   #7
vandhund
vandhund :)
Stofblejunkie

Forhandler

vandhunds avatar

Tilmeldingsdato: 01/05-07
Tak givet gange: 1,894
Takket 7,917 gange i 1,850 indlæg
iTrader: 13 / 100%
løbeture og sauna kort tid inden vejning, så han kommer ned i vægt. Sådan gør elite-letvægtsroerne i hvert tilfælde.

Ellers ville jeg tage et par dage på nupo-pulver. Cafe latte smagen er faktisk ok, hvis man drikker den med isterninger.
Følgende brugere siger tak til vandhund for dette brugbare indlæg:
fine04 (14-09-13)
Ulæste 02-07-09, 12:27   #8
Smillasmilla
Skriver SBeciale

Smillasmillas avatar

Han må simpelthen faste i morgen Og ud i noget udrensning Det vil han gerne (og tager ikke skade...han er 193 og har tabt 8 kg (ned til 94) ved at leve SUPER sundt de sidste tre uger...lidt faste til sådan en stor sund og stærk fyr skader ingen steder), men det er mig, der har sagt nej, også til Nupo, fordi jeg synes det er noget pjat (og ikke vil have at han viser børnene at man skal spise sådan noget), når han ved lidt kostændringer kunne have tabt de 10 kg to gange på de seks måneder. Men ud i faste med ham...og ud at sjippe, så han kan svede (han kalder mig i forvejen sadist slanke coatchen, så...hvad vil han nu sige Men indgår altså ikke et væddemål med mindre man har tænkt sig at vinde det ).

Og sidegevinsten er, at min bror, der er livtruende overvægtig for første gang i MANGE år er gået ned i vægt :heyhey: Han er også totalt med i slutspurten :heyhey: Men han må IKKE vinde...NIKS...vi skal have de 1000 bobs
Ulæste 02-07-09, 12:42   #9
Anebane
Paypalpal

Anebanes avatar

Hi hi, lidt sadisme er ikke af vejen i 2 dage ;o) men hvis han skal have en chance skal han også faste mere eller mindre idag.... HUSK RIGELIGT RIGELIGT vand ehr i varmen...
Ulæste 02-07-09, 12:55   #10
Dana
Dana læser med
Vikleentusiast

Danas avatar

Tilmeldingsdato: 16/05-06
Geografisk placering: værløse
Tak givet gange: 7,347
Takket 6,887 gange i 2,474 indlæg
iTrader: 40 / 100%
Send en besked via MSN til Dana
Citat:
Oprindeligt skrevet af Smillasmilla Vis indlæg
Han må simpelthen faste i morgen Og ud i noget udrensning Det vil han gerne (og tager ikke skade...han er 193 og har tabt 8 kg (ned til 94) ved at leve SUPER sundt de sidste tre uger...lidt faste til sådan en stor sund og stærk fyr skader ingen steder), men det er mig, der har sagt nej, også til Nupo, fordi jeg synes det er noget pjat (og ikke vil have at han viser børnene at man skal spise sådan noget), når han ved lidt kostændringer kunne have tabt de 10 kg to gange på de seks måneder. Men ud i faste med ham...og ud at sjippe, så han kan svede (han kalder mig i forvejen sadist slanke coatchen, så...hvad vil han nu sige Men indgår altså ikke et væddemål med mindre man har tænkt sig at vinde det ).

Og sidegevinsten er, at min bror, der er livtruende overvægtig for første gang i MANGE år er gået ned i vægt :heyhey: Han er også totalt med i slutspurten :heyhey: Men han må IKKE vinde...NIKS...vi skal have de 1000 bobs
der er da flere måder man kan komme til at svede på
Ulæste 02-07-09, 13:00   #11
liv
liv action beats perfection any time
Fundamentalistisk samsovningshippie

livs avatar

Tilmeldingsdato: 11/07-06
Geografisk placering: Københavns vestegn
Tak givet gange: 2,377
Takket 19,370 gange i 6,648 indlæg
iTrader: 5 / 100%
Citat:
Kom med jeres gode råd til at tabe to kg på to dag Og her snakker vi ikke om en eller anden syg slankekur men en "rigtig" mand (altså en mand over 100 kg ) der har væddet 1000 kr med en anden rigtig mand om at de kunne tabe 10% af deres kropsvægt inden på lørdag... (og en MEGET sur kone, der laver den her hvis mand taber væddemål, når han har haft 6 mdr til at tabe de famøse kg Og så går han i gang 3 uger før Typisk mænd ). Men altså 2 kg...kom med gode råd Er der noget med at drikke meget vand? Er der noget med at leve af grønsagsjuice? Hvad gør man?

P.S. Det er kun fis og ballade ...min mand har væddet med min bror...mest for at få min bror kick startet, for han er rigtig overvægtig og trængte til noget motivation...og han er von and i den retning, så vi tænkte at et rask lille væddemål ville hjælpe...men Jan får stadig en MEGA røffel, hvis han taber 1000 kr
FULDSTÆNDIG samme scenarium havde vi herhjemme lige inden jul - håbløse mænd

Min tabte de sidste 4 kg på vist 5 dage (og ja, han tog de 2 på igen i løbet af 2 dage, men han tabte i det mindste ikke væddemålet ).

Her var kuren minimalt fødeindtag, primært frugt med meget væske i (vandmelon, appelsiner og sådan noget). Masser og masser af løbeture, cykelture, op og ned ad trapperne osv. På selve dagen intet væske overhovedet før vejning og et par ekstra løbeture - men det var jo i december, nu her i varmen skal han nok være varsom for ikke at dehydrere og besvime. Men hvis han er opmærksom nok på sin krop til at reagere hvis han begynder at blive dårlig, så er det jo effektivt at dehydrere sig moderat (det er jo også det man gør ved f.eks. at gå i sauna). Tror da sagtens de 1½ kg kan ryge på en dag på dén måde, men det var ikke noget jeg selv ville kaste mig ud i.
Ulæste 02-07-09, 13:03   #12
Smillasmilla
Skriver SBeciale

Smillasmillas avatar

Citat:
Oprindeligt skrevet af dorteskov Vis indlæg
der er da flere måder man kan komme til at svede på
Ja, men spørgsmålet er, om han har energi til sådanne foretagener efter alt det slankehalløj
Ulæste 02-07-09, 13:06   #13
Smillasmilla
Skriver SBeciale

Smillasmillas avatar

Citat:
Oprindeligt skrevet af liv Vis indlæg
FULDSTÆNDIG samme scenarium havde vi herhjemme lige inden jul - håbløse mænd
SIMPELTHEN håbløse Jan kunne sagtens trænge til at tabe de 10 kg (selvom hans kone nu synes brovtne mænd er lidt lækre ), men hvorfor POKKER udskyde det SÅ lang tid...Han er også flov, tror jeg...for han ved godt hvor mange graviditetskilo jeg har tabt og over hvor mange måneder...og det eneste han glæder sig til, det er, at han efter vejningen på lørdag (som bliver afholdt under min ældstes fødselsdag) skal have det største stykke pavlova Han synes han har det SÅ hårdt...tsk tsk....
Ulæste 02-07-09, 13:06   #14
Dana
Dana læser med
Vikleentusiast

Danas avatar

Tilmeldingsdato: 16/05-06
Geografisk placering: værløse
Tak givet gange: 7,347
Takket 6,887 gange i 2,474 indlæg
iTrader: 40 / 100%
Send en besked via MSN til Dana
Citat:
Ja, men spørgsmålet er, om han har energi til sådanne foretagener efter alt det slankehalløj
det må manda håbe
Ulæste 02-07-09, 13:08   #15
Smillasmilla
Skriver SBeciale

Smillasmillas avatar

Citat:
Oprindeligt skrevet af Anebane Vis indlæg
Hi hi, lidt sadisme er ikke af vejen i 2 dage ;o) men hvis han skal have en chance skal han også faste mere eller mindre idag.... HUSK RIGELIGT RIGELIGT vand ehr i varmen...
Sadisten har hermed sat ham i gang Det eneste der trøster mig det er, at min bror nok heller ikke når det (endsige Jans bror, der også er med i væddemålet). Så hvis de andre ikke når det, og Jan gør, så scorer vi lige kr. 2000...ikke dårligt Det er lige en bonbon-land tur i sommerferien (altså jeg er SLET ikke typen, der sælger skindet og alt det der...jeg er kun typen der sælger manden hvis han IKKE vinder...)
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande

Regler for indlæg
Du kan ikke oprette nye tråde
Du kan ikke oprette svar
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB-kode er Til
Smilies er Til
[IMG]-kode er Til
HTML-kode er Fra

Forumoversigtsmenu