Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Slyngebarn

Slyngebarn (/forum/index.php)
-   Hvad skal jeg vælge? (/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Hvilken strækvikle? (/forum/showthread.php?t=242592)

liv 26-10-18 11:21

Hvilken strækvikle?

Det er efterhånden maaaange år siden jeg har bevæget mig rundt på bæredimsemarkedet, og dengang var udvalget ikke så stort :oldlady:

Til en førstegangsmor, der gerne vil have en strækvikle klar når baby kommer lige om lidt - hvad anbefaler vi nu om dage? Fysisk butik eller netshopping er ligegyldigt, og den skal være neutral.

Det allervigtigste er selvfølgelig at den er god for barnet.

Jeg var selv glad for en fra Mamaslife, men den er solgt for længst. De har den stadig på netshoppen, kan jeg se. Og så ser jeg, babysam også sælger strækvikler (Ergobaby).
Og så er der en million netshops :heehee:

Hvad siger panelet? Er der forskel på andet end udseendet?

Thyra 26-10-18 16:02

Jeg har købt en økologisk bambus strækvikle hos Dottelue og dem er da bare guld værd :thumbsup: Bambus skulle ikke være lige så varmt, som bomuld og netop varmen, er noget af det folk er kede af. Særligt hvis de har varme babyer.

Jeg er ret vild med strækviklen fordi der er så meget stræk i, så baby kan ligge helt tæt og jeg har fornemmelsen af han sidder godt fast :lurve:
Men igen er der flere som ikke er så vilde med strækket, fordi det er så levende. Men jeg er fan :)

https://www.tidsel.dk/hana-baby

Kat 26-10-18 22:55

Jeg er glad for Je Porte Mon Bebe Basis. Og så findes der nogle med bambus som måske er gode hvis man synes alm sv er varm. Sjala har lavet en i uld som ser lækker ud, men som jeg ikke har haft fingrene i.

Alle tidspunkter er GMT +2. Klokken er nu 06:19.