Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Slyngebarn

Slyngebarn (/forum/index.php)
-   Sjælland (/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Hjælp til RS og strækvikle - København (/forum/showthread.php?t=90729)

Majrose 12-02-10 10:09

Hjælp til RS og strækvikle - København

Hej.

Ja jeg har altså meldt mig til slyngemøde i Vanløse d. 22/1 - men det er 1½ uge til :rødme:

Og jeg vil så gerne i gang med at slynge/vikle. Jeg skal til at hente Storm alene, og vil gerne have hænderne fri uden at skulle stille lille Vilfred fra mig i børnehaven.

Mon der er en i nærheden af mig (kbh. nv) som vil hjælpe mig med at få Vilfred på 2 uger slynget/viklet i næste uge (7)?

På forhånd tak :please: fra en utålmodig præ-slyngel

Rosen 12-02-10 10:10

Jeg har godt nok mindsten på næsten 3 år hjemme til 1 marts - men jeg vil meget gerne tage til KBH og hjælpe lidt :) Vi mangler noget at lave :rødme: det bliver så kedeligt bare at gå hjemme.

Jeg er vant til at bruge vikle og RS (også strækvikle)

Kummin 12-02-10 15:24

Ellers er jeg fri tirsdag og onsdag om det er :)

Majrose 12-02-10 17:47

Citat:

Oprindeligt skrevet af Rosen (Indlæg 1302123)
Jeg har godt nok mindsten på næsten 3 år hjemme til 1 marts - men jeg vil meget gerne tage til KBH og hjælpe lidt :) Vi mangler noget at lave :rødme: det bliver så kedeligt bare at gå hjemme.

Jeg er vant til at bruge vikle og RS (også strækvikle)

Hvor bor du???:hide:

Kan ikke lade være med at tænke, at jeg burde komme til dig. :rødme: Er dog ikke så transportabel (:heehee:) endnu efter mit kejsersnit.

Synes dit tilbud er så stort og giver gerne :kaffe1:, hvis du orker. Ellers kan jeg tage imod det andet mere lokale tilbud :lol:

Kh. :Tak:

Majrose 12-02-10 17:54

Citat:

Oprindeligt skrevet af Kummin (Indlæg 1302543)
Ellers er jeg fri tirsdag og onsdag om det er :)

:Tak::Tak:

Jeg vender lige tilbage. Kunne jeg evt. tage min svigerinde med?? Hun har bebs på 5 uger med ondt i maven...

Rosen 12-02-10 18:12

Citat:

Oprindeligt skrevet af Majrose (Indlæg 1302698)
Hvor bor du???:hide:

Kan ikke lade være med at tænke, at jeg burde komme til dig. :rødme: Er dog ikke så transportabel (:heehee:) endnu efter mit kejsersnit.

Synes dit tilbud er så stort og giver gerne :kaffe1:, hvis du orker. Ellers kan jeg tage imod det andet mere lokale tilbud :lol:

Kh. :Tak:

Vi er flyttet til nordsjælland, 30 km nord for KBH, men vi har alligevel planer om at tage ind til KBH næste uge, så jeg hjælper gerne, du behøver skam ikke komme herop :) Jeg kan også sagtens hjælpe din svigerinde.

Majrose 13-02-10 14:59

Hej igen.

Men det er da et helt vildt godt tilbud. Hvilken dag har du tænkt på?
Jeg er til rådighed alle dage fra ca. 9 og frem til 14 (når den store er i børnehave).

Kh. Majken

Rosen 13-02-10 16:41

Jamen næste uge har vi ingen planer overhovedet, så alle dage er frie :biggrin: Hvis bare det er ok Luka kommer med (han er knap 3 år)

Majrose 14-02-10 23:24

Har sendt dig en PM

Alle tidspunkter er GMT +2. Klokken er nu 16:00.