Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Slyngebarn

Slyngebarn (/forum/index.php)
-   Colding-J (/forum/forumdisplay.php?f=389)
-   -   #18 - its here!. Bestilling af øko uldfleece til GDS (/forum/showthread.php?t=196617)

Althia 23-10-13 11:02

#18 - its here!. Bestilling af øko uldfleece til GDS

Så fik jeg lidt luft mellem diverse afleveringer:jubel:.

Jeg bestiller snart nyt uldfleece hjem, inkl. lidt ekstra til videresalg.
Men hvis du allerede nu ved, at du gerne vil købe noget, så er der mulighed for at forudbestille og -betale mod en lidt billigere meterpris.

Du kan læse mere om ulden og hvordan du bestiller her på min kreablog.

Og nu skal jeg lige til matematikforelæsning:B:

Althia 23-10-13 18:42

:):)

MarianneV 23-10-13 20:01

Er kvaliteten ligesom uldfleecen fra Engel? I så fald er det lige hvad jeg har ledt efter. :)
Men synes dog prisen er LIIIGGGGEEE rimelig hamper :skriiig: til min pengepung pt. :hide:

Men som jeg kan læse er planen du vil få det hjem så det bliver at købe som metervare i din shop fremover (?). Så må jeg jo spare op for er sikker på kvaliteten er superlækker! :lurve:

Althia 23-10-13 20:40

Citat:

Oprindeligt skrevet af MarianneV (Indlæg 3274959)
Er kvaliteten ligesom uldfleecen fra Engel? I så fald er det lige hvad jeg har ledt efter. :)
Men synes dog prisen er LIIIGGGGEEE rimelig hamper :skriiig: til min pengepung pt. :hide:

Men som jeg kan læse er planen du vil få det hjem så det bliver at købe som metervare i din shop fremover (?). Så må jeg jo spare op for er sikker på kvaliteten er superlækker! :lurve:

Jeg har aldrig haft noget Engel i hænderne (vi har mest hjemmesyet tøj;)).
Men kvaliteten er lækker, og som skrevet på bloggen kan man også få tilsendt en prøve mod porto:knus:

Jeg ved ikke om det vil kunne købes i al tid fremover, det afhænger af efterspørgelsen osv.
Men jeg køber ihvertfald ekstra hjem denne gang, som så vil sættes til salg:)

Mht. prisen så er det ikke noget jeg selv tjener særlig meget på.
Det er bare det GOTS certificeret øko uld koster:knus:

vandhund 23-10-13 21:23

Citat:

Oprindeligt skrevet af MarianneV (Indlæg 3274959)

Det er ikke helt som engel, det er faktisk lidt blødere. Det er som om det er lidt tyndere men ikke mindre tæt. Jeg blev i hvert tilfælde neget positivt overrasket, men jeg har ikke fået overbevist ungerne om at farven er sagen desværre. :(

Althia 24-10-13 19:01

Citat:

Oprindeligt skrevet af vandhund (Indlæg 3275053)
Det er ikke helt som engel, det er faktisk lidt blødere. Det er som om det er lidt tyndere men ikke mindre tæt. Jeg blev i hvert tilfælde neget positivt overrasket, men jeg har ikke fået overbevist ungerne om at farven er sagen desværre. :(

Tak for sammenligningen:)

Althia 25-10-13 19:04

Op før weekenden:)

Paulan 26-10-13 10:15

Jeg skal lige kigge på hvor meget jeg skal have skriver bare for at ikke glemme det.

Althia 27-10-13 18:28

:bump:

Althia 27-10-13 22:02

Op til aften folket.

Paulan 28-10-13 06:52

Tak for opdatet havde læst det på bloggen Simon det var sidste frist D 4 og betaling D 6 hvornår er så betalings frist?

Althia 28-10-13 09:14

Citat:

Oprindeligt skrevet af Paulan (Indlæg 3279103)
Tak for opdatet havde læst det på bloggen Simon det var sidste frist D 4 og betaling D 6 hvornår er så betalings frist?

:doh: Det er mig der lige har sprunget en uge over:heehee:
Fristen er i næste uge, som jeg har skrevet på bloggen;)

Så fristen for bestilling er næste mandag, og pengene skal være på min konto senest d. 6. :)

Paulan 28-10-13 09:32

Ok har været vågen næsten hele natten med E som varit så ked så tænkte nok det bare var mig og fik stress fint så har jeg lige en uge at løbe på :-D

Mh foresten så har jeg stadig ikke fået syet nogle bukser af fløjlen endu har du noget øko ribb som kan bruges da jeg ikke er så vild med en fast kant på mine bukser?

Althia 28-10-13 09:42

Citat:

Oprindeligt skrevet af Paulan (Indlæg 3279163)
Ok har været vågen næsten hele natten med E som varit så ked så tænkte nok det bare var mig og fik stress fint så har jeg lige en uge at løbe på :-D

Mh foresten så har jeg stadig ikke fået syet nogle bukser af fløjlen endu har du noget øko ribb som kan bruges da jeg ikke er så vild med en fast kant på mine bukser?

Jeg har heller ikke sovet hele weekenden, det er nok det:heehee:

Jeg har noget rib ja.
Brun, lilla, jade grøn og støvet blå.
Dog skal jeg lige tjekke hvor meget jeg har tilbage af hver.
Hvis du finder ud af hvor meget du ca. skal bruge, så kan jeg lige tjekke hvad jeg præcist har nok af (og hvad det vil koste;)).

Althia 03-11-13 17:48

:bump:
Som sagt er der sidste frist for forudbestilling imorgen:)
Jeg regner med at have ulden hjemme indenfor 1-2 uger.

Alle tidspunkter er GMT +2. Klokken er nu 10:36.