Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Slyngebarn

Slyngebarn (/forum/index.php)
-   Ordet er frit (/forum/forumdisplay.php?f=45)
-   -   En kærlighedshistorie fra det virkelige liv (/forum/showthread.php?t=235648)

hansan 11-01-17 18:54

En kærlighedshistorie fra det virkelige liv

Henrik og jeg var på café i formiddags, hvor vi fik en brunch, inden jeg skulle i aftenvagt. Vi nyder virkelig at gå ud sammen, og vi har jo ikke været afsted i umindelige tider, fordi Silja er så lille endnu, og... ja... ikke stiller sig tilfreds med hvad som helst eller hvem som helst :nottalking: Men om onsdagen er der en mulighed :lurve:

Da vi stod i baren på Café Gertruds og skulle til at betale, kom jeg pludselig i tanke om sådan en dejlig drøm, jeg havde i nat, og jeg nåede lige at sige det til ham. Da vi stod ude i gågaden lidt senere, sagde han, at den ville han vældig gerne høre om.

"Jo altså..." startede jeg så. "Jeg drømte, at jeg mødte en mand."
"Nå nååh?" svarede Henrik drillende.
"Nej nej nej, hør nu efter... og prøv at vær lidt... sådan lidt nøgtern, ing'?"
Det lovede han så.
"Jeg mødte den her mand, og han var helt vildt sød og lækker og interesssant og alt muligt. Jeg var sådan rigtig nyforelsket og tændt, du ved. Der var jo bare lige det lille problem, at jeg havde de her to børn, som fyldte enormt meget, så vi kunne ikke rigtig være... øøh... intime. Altså, hele drømmen handlede egentlig om, at vi gik rundt en hel dag og glædede os til, at børnene var puttet om aftenen, så vi kunne være sammen. På et tidspunkt giver vi lige hinanden et knus og siger begge to, næsten i kor: 'Iihh hvor jeg glæder mig til i aften'. Og så ser vi hinanden ind i øjnene, og så ser jeg..."

Og så vendte jeg mig om og så min Henrik ind i øjnene og sagde:

"...at det er dig".

:lurve::crying::lurve::crying::lurve::crying::lurve::crying:

Det øjeblik føltes helt... magisk. Både i drømmen, men også lige dér i gågaden.

I det jeg sagde det, kunne jeg mærke, hvor stort og fedt og dejligt, det egentlig var, og jeg brød helt spontant ud i gråd, og vi stod så der i Gråbrødrepassagen og kyssede og krammede i regnen. Jeg var så let om hjertet, da vi kort efter skiltes, og jeg kørte på arbejde, og han begav sig hjemad.

Jeg fik sådan lyst til at dele min lille historie med jer alle sammen. Jeg ved ikke, om den giver mening for andre end os selv, men det føltes virkelig stort. Det gør det stadig, jeg tudede, mens jeg skrev det.

Vi er så udfordrede på tid og søvn og overskud i denne tid - i disse år - og det giver fandme ikke kærligheden de bedste betingelser. Man er jo ind imellem ved at kaste op og har lyst til at smide håndklædet i ringen og blive skilt, så man aldrig behøver diskutere vasketøj med nogen igen og måske kunne få 7 dage ad gange helt for sig selv! Men han er mit livs kærlighed, og at the end of the day, er det ikke en mulighed at undvære ham. Min elskede Henrik :lurve:

Imma 11-01-17 19:00

Åh! Tusind tak for at dele :lurve: LUX

Fleur 11-01-17 19:00

Øj, hvor fantastisk! Jeg elsker at du deler historien med os. Hvor er det skønt!

CeJay 11-01-17 19:17

:lurve:

Netter11 11-01-17 19:31

Kan sådan genkende mange af dine tanker :crying:
Men hvor er det dejligt med de der øjeblikke, dem opstår der også af og til herhjemme :lurve:

Sent from my iPhone using Tapatalk

MorMalou 11-01-17 19:32

Citat:

Oprindeligt skrevet af hansan (Indlæg 4049024)
Henrik og jeg var på café i formiddags, hvor vi fik en brunch, inden jeg skulle i aftenvagt. Vi nyder virkelig at gå ud sammen, og vi har jo ikke været afsted i umindelige tider, fordi Silja er så lille endnu, og... ja... ikke stiller sig tilfreds med hvad som helst eller hvem som helst :nottalking: Men om onsdagen er der en mulighed :lurve:

Da vi stod i baren på Café Gertruds og skulle til at betale, kom jeg pludselig i tanke om sådan en dejlig drøm, jeg havde i nat, og jeg nåede lige at sige det til ham. Da vi stod ude i gågaden lidt senere, sagde han, at den ville han vældig gerne høre om.

"Jo altså..." startede jeg så. "Jeg drømte, at jeg mødte en mand."
"Nå nååh?" svarede Henrik drillende.
"Nej nej nej, hør nu efter... og prøv at vær lidt... sådan lidt nøgtern, ing'?"
Det lovede han så.
"Jeg mødte den her mand, og han var helt vildt sød og lækker og interesssant og alt muligt. Jeg var sådan rigtig nyforelsket og tændt, du ved. Der var jo bare lige det lille problem, at jeg havde de her to børn, som fyldte enormt meget, så vi kunne ikke rigtig være... øøh... intime. Altså, hele drømmen handlede egentlig om, at vi gik rundt en hel dag og glædede os til, at børnene var puttet om aftenen, så vi kunne være sammen. På et tidspunkt giver vi lige hinanden et knus og siger begge to, næsten i kor: 'Iihh hvor jeg glæder mig til i aften'. Og så ser vi hinanden ind i øjnene, og så ser jeg..."

Og så vendte jeg mig om og så min Henrik ind i øjnene og sagde:

"...at det er dig".

:lurve::crying::lurve::crying::lurve::crying::lurve::crying:

Det øjeblik føltes helt... magisk. Både i drømmen, men også lige dér i gågaden.

I det jeg sagde det, kunne jeg mærke, hvor stort og fedt og dejligt, det egentlig var, og jeg brød helt spontant ud i gråd, og vi stod så der i Gråbrødrepassagen og kyssede og krammede i regnen. Jeg var så let om hjertet, da vi kort efter skiltes, og jeg kørte på arbejde, og han begav sig hjemad.

Jeg fik sådan lyst til at dele min lille historie med jer alle sammen. Jeg ved ikke, om den giver mening for andre end os selv, men det føltes virkelig stort. Det gør det stadig, jeg tudede, mens jeg skrev det.

Vi er så udfordrede på tid og søvn og overskud i denne tid - i disse år - og det giver fandme ikke kærligheden de bedste betingelser. Man er jo ind imellem ved at kaste op og har lyst til at smide håndklædet i ringen og blive skilt, så man aldrig behøver diskutere vasketøj med nogen igen og måske kunne få 7 dage ad gange helt for sig selv! Men han er mit livs kærlighed, og at the end of the day, er det ikke en mulighed at undvære ham. Min elskede Henrik :lurve:

Så smukt. Hvor er det dejligt at læse. Tak fordi du deler.

minidolph 11-01-17 20:30

Fantastisk:lurve:

Linda80 11-01-17 21:05

Hvor dejligt :-)

Mejlgade 11-01-17 21:07

Årh :lurve:

LotusSen 11-01-17 21:13

Årh det er en fin lille fortælling.:lurve:

nibse 11-01-17 22:14

Hvor er I heldige LUX LUX LUX

snirkel 11-01-17 22:31

:lurve::lurve:

NinjaPony 11-01-17 23:32

BoletteMarie 11-01-17 23:34

Ihhh :lurve:

doramalie 12-01-17 00:59

Åhr... :lurve: :crying: :lurve: :crying:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alle tidspunkter er GMT +2. Klokken er nu 02:03.