Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Slyngebarn

Slyngebarn (/forum/index.php)
-   Ny på slyngebarn (/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Hej og lidt øv (/forum/showthread.php?t=243211)

caammiillaa 14-01-19 11:38

Hej og lidt øv

Hej alle

Jeg er ny på SB.
Dvs. Jeg lavede en bruger tilbage i 2013. Men fik den sldrig brugt.

Øv at det kræver så meget at få adgang til den lukkede gruppe. Jeg gad godt være medlem der hvor der er mulighed for drøfte lidt mere komplicerede emner.
Tidne må vise om jeg har tålmodighed og dediaktion til at deltage i så mange tråde at jeg en dag opnår mulighed for adgang :)

Er der ikke en smutvej?

Chokofant 14-01-19 11:42

Hej og velkommen til.

Imma 14-01-19 11:43

Velkommen til :wave:

Vi deler ret private ting - og derfor har vi brug for at 'kende' dem, der bliver medlem lidt :) Der er tavshedspligt og jeg har i hvert fald brug for at føle, jeg har en fornemmelse af de andre, jeg deler med.
Jeg forstår sagtens, det synes uoverkommeligt - jeg husker stadig for 10 år siden ( :skriiig: ), hvor jeg funderede over, om jeg nogensinde fik skrevet nok til at kunne komme i den lukkede :rotf: :blomst: Jeg kan afsløre, at indlægstallet er ved at være tårnhøjt ;) - Og det gik forholdsvist hurtigt.

liv 14-01-19 12:14

Hej og velkommen :jubel:

Hvis der var en smutvej ind i den lukkede, er jeg temmelig sikker på at vi var mange, der skyndte os at smutte ud :wink:

Som Imma siger - hvis man skal være tryg ved at åbne sig og dele meget personlige ting, er man nødt til at kende folk lidt. Men hæng bare på, det går hurtigt :)

Rikke 14-01-19 12:32

Du kunne starte med at fortælle mere om dig selv.

Hm ... personligt bli'r jeg sgu lidt paranoid, når helt nye medlemmer snakker om optagelse i den lukkede. Det føles intimiderende og snagende

CeJay 14-01-19 13:02

:bighug:
Som Rikke siger, start med at fortælle om dig selv. Det går faktisk forholdsvist hurtigt...

Mildbasse 14-01-19 18:08

Øv hvor ærgerligt, at du har valgt at bruge dit navn herinde. For ellers kunne du måske bare anonymisere, når du skrev om de lidt tungere emner.

Sent from my iPhone using Tapatalk

caammiillaa 23-01-19 08:44

Hold da op! Jeg håber jeg kommer ind før end om 10 år. Det har jeg hvertfald ikke tålmodighed til at vente på :D

Salling 23-01-19 10:49

Hej og velkommen til.

Hvis du bruger lidt tid på at skrive og læse herinde vil du finde ud af at Slyngebarn ikke er som mange andre fora. Mange brugere har været her længe andre kort, nogle er her (og skriver) meget andre ikke så meget alligevel er her som oftest altid en pæn og god tone og vi kender ligesom hinanden. Slyngebarn er ikke bare et debat forum men en "familie". Derfor er den lukkede for mig at se ikke kun et spørgsmål om sårbare el meget private emner man ikke ønsker kan googles men også ting som mange normalt ikke ville dele på www men kun med de aller nærmeste IRL.
Håber det giver mening :)
Du skal i hvert fald være meget velkommen på skønne Slyngebarn, vi glæder os til at lære dig at kende :)

babyflunk 23-01-19 10:56

Velkommen til:jubel:

Citat:

Oprindeligt skrevet af caammiillaa (Indlæg 4190845)
Hold da op! Jeg håber jeg kommer ind før end om 10 år. Det har jeg hvertfald ikke tålmodighed til at vente på :D

10 år er også lang tid at vente. Vi er mange, der skriver tæt på 1000 indlæg pr år - og så er der nogle stykker, der har skrevet virkelig mange indlæg. Så det behøver ikke tage mange år, før du kan få adgang til den lukkede:wink: og med den bredde der er på emnerne herinde, så er der noget for enhver interesse:)

Paulan 23-01-19 14:17

Nogen af os bruger os også kun af den lukkede i en periode fordi det kræver at man er aktiv deltagelse i trådene der inde. Jeg bliver som Rikke på trods af jeg ikke er i den lukkede mere undrende når helt nye brugere taler om den lukkede? Jeg tror jeg var her inde nogle år før jeg fangede at der var en lukket del.

liv 23-01-19 14:30

Citat:

Jeg bliver egentlig sådan lidt - ja øv faktisk over sådan en udmelding. Som Salling beskriver det, er vi lidt som en familie, der kender hinanden og hinandens baggrund og måde at kommunikere på rigtig godt. Vi hjælper og støtter hinanden, som en familie. Og ja vi har også konflikter, men vi er her og deler de private ting, fordi vi overordnet set kan lide hinanden og føler vi både bidrager og får noget tilbage ved at være her. Det er ikke som en ikke-googlebar brevkasse, det er mere personligt end som så, og også mere forpligtende. Det er noget vi der er her (og i den lukkede) aktivt vælger til og bidrager til. Og vi vil gerne vælges til fordi vi er dem vi er, med den kommunikationsform og de ressourcer vi nu har - ikke bare fordi vi er et lukket forum.

Så jeg tænker - du 'kender' os jo ikke endnu. Måske har du slet ikke lyst til at dele ud af dig selv til os, når du kommer tættere på os, eller du synes vores andres problemstillinger er dig uvedkommende og så er det jo ikke stedet for dig.

Men hæng ud og se om det er noget for dig, og om du får lyst til at komme lidt tættere på :)

babyflunk 23-01-19 16:12

Citat:

Oprindeligt skrevet af Paulan (Indlæg 4190888)
Nogen af os bruger os også kun af den lukkede i en periode fordi det kræver at man er aktiv deltagelse i trådene der inde. Jeg bliver som Rikke på trods af jeg ikke er i den lukkede mere undrende når helt nye brugere taler om den lukkede? Jeg tror jeg var her inde nogle år før jeg fangede at der var en lukket del.

Den lukkede blev først lavet efter noget tid - kan ikke huske hvornår. Og i starten af den lukkedes tid kunne den kun ses af dem der var derinde. Så hvis man ikke havde 1000 indlæg vidste man ikke at den eksisterede.

Gammelmor 23-01-19 16:28

Citat:

Men hvad er det der gør at du tror at det forum er det rigtige for dig. Hvis du har brug for noget akut hjælp skal du måske hellere finde hjælp i det der virkelige liv.
Og ehm.…..hvis du ikke har tålmodighed, hvad skal der så ske?

Alle tidspunkter er GMT +2. Klokken er nu 00:07.