Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Slyngebarn

Slyngebarn (/forum/index.php)
-   Ordet er frit (/forum/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Sygdoms-rant! (/forum/showthread.php?t=239086)

Muminille 17-09-17 20:22

Sygdoms-rant!

Så hvis i ikke orker det er det helt OK :lurve:

For fanden det stinker at have mange forskellige kroniske lidelser der alle sammen kan sådan lidt ligne hinanden så jeg faktisk ikke altid håbede havde det nu lige er der er problemet... Og ingen af den er sådan rigtig slemme vel, så jeg føler ikke rigtig jeg sådan rigtig har lov til at brokke mig helt vildt :himle:

Ligenu ligger jeg og har det sådan lidt skidt! Ikke feber, men lidt frygt for at halsbyld fra helvede vender tilbage (og yes hvis man har haft det en gang så er der god chancer for at sådan en dukker op igen :himle: )

Det kan være migræne uden smerter. Det kunne også være min reflux der driller, eller er det måske stofskiftet der igen begynder at kravle op? Eller er det bare den der halvkroniske stress der hopper på mig fordi vil har alt for flytte travlt? Eller har jeg reelt snuppet lidt virus af en eller anden slags?

Det er virkelig skod! Og har svært ved at snakke med folk om alle dårligdommene ... Fordi åh de gør man jo ikke vel... Så er man sådan en kedelig æv en de aldrig kan andet end at snakke om sygdom :himle:

Så ja jeg keder lige jer med det! For i kan heldigvis bare scrolle videre hvis i har sådan en dag i ikke orker det :lurve: den slags dage kender jeg ret godt, så det er der ingen skam i ;)

tak for øret, trængte lige til det ;)

Kestrel 17-09-17 20:25

Knus og kram i bunkevis.
Jeg kender det godt. Alt det hele. Så læs du bare af her. Vi har brede skuldre.
Hvad gør du for at passe på dig selv? Kan N være i det?

Majer80 17-09-17 20:39

Jeg kan i hvert fald godt rumme det. Rigtig mange kram, det er ikke sjovt at være småsyg, slet ikke, når man har travlt.

Solvej 17-09-17 20:40

Kram!

Sendt fra min D5803 med Tapatalk

Muminille 17-09-17 20:45

:lurve: hvor er I dejlige !

Nikolaj holder nogenlunde til det, men nej han er ikke god til sygdom :himle: hvorfor fanden han så giftede sig med mig er jo så en gåde :heehee: jeg er dog ved så godt mod ligenu at jeg kan holde hans humør oppe (og ikke rigtig tror det er stressen da den oftest dumper mig ned i et sort hul) med tak og kram!

luna 17-09-17 22:24

Kram

sygdom sucks.

Og jeg kender også godt til dilemmaet med at man har brug for at læsse af - men ikke føler man skal belaste andre med sygdomshistorier.

Og så er det fedt at have slyngebarn - for så kan de der ikke gider eller magte den dag undlade at læse og kommentere.

CharlotteQvist 18-09-17 13:11

:knus:

Netter11 18-09-17 20:41

Sender gerne kram og helende tanker :bighug:
Kender godt det der med at når man ligesom ikke fejler noget sådan "rigtigt"alvorligt hvis man spørger andre så går man jo ikke ligefrem og fortæller det til alle og enhver :knus:

Sent from my iPhone using Tapatalk

lillesmor 22-09-17 09:56

God bedring.
Her gik en voldsom gang migræne over i noget a la influenza. Bare træls at være sløj og skidt.

nina83 22-09-17 14:32

Man kan vil også være give dig et kram
Og god bedring

Muminille 22-09-17 15:03

I er dejlige er i! Det viste sig a være stressen eller mere konkret en bette lille angst anfald, så er nogenlunde ovenpå igen :knus:

Tak for kram og knus og gode bedringer :lurve:

Alle tidspunkter er GMT +2. Klokken er nu 10:22.