Slyngebarn - Vis det enkelte indlæg - Hjælp til hårprodukter
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Vis det enkelte indlæg
Ulæste 30-03-14, 22:06   #1
kvinde84
kvinde84 glæder sig til lys og sommer
Shhhhh........ jeg skriver

kvinde84s avatar

Tilmeldingsdato: 12/03-12
Geografisk placering: Færøerne
Tak givet gange: 508
Takket 996 gange i 259 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Hjælp til hårprodukter

Ja, så er jeg kommet der til, at jeg gerne vil have noget lækker hårpleje, dog uden at gå for meget på kompromi med min kemi-politik.
Jeg har en tyk lækker mørkebrun manke (aldrig farvet hår), som jeg altid har været stolt af, men det er som om det er blevet mere kruset og uplejet siden jeg har fået min førstefødte
Jeg sagde farvel til balsam for mange år siden (pga det er lort for naturen) og da jeg gik med min søn blev jeg helt hys, og brugte kedelig shampoo uden parfume og andet snask.
Jeg er sådan en der ikke gider have parfume i noget, simpelten fordi jeg synes det bliver for meget af det gode hvis både dush, deo, creme og alt lort man nu kommer på, skal dufte om kap. MEN, jeg har dog altid synes at det er lækkert at have himmelskt duftende hår - hysset med min shompoo kom simpelten af at min mand har meget dårlig sædkvalitet pga ikke nedsunket testikel, det er for det første arveligt og så er det noget man kan have inflydelse på som gravid mor - hvis man bærer en dreng, så jeg tænkte at jeg skulle i hvert fald gøre mit til at min søn ikke skulle ende med det samme problem.

Og så er det at jeg vil spørge de damer om i har nogle bud på ordentlig hårpleje uden for meget kemi - findes det overhovdet?
Jeg har prøvet et par stykker shampoo, dog uden at noget har gjort noget som helst for mit hår Jeg vil meget gerne begynde at bruge balsam igen, men hvor skal jeg lede eller er der noget alternetiv- et eller andet hjemmebryg der gør underværker? Og så til sidst, jeg har noget hårspray og skum fra anglamark - men altså, det holder ikke en skid, og jeg kunne sikkert putte vand i håret med samme resultat, kender i til andre bedre produkter?