Slyngebarn - Vis det enkelte indlæg - Så er vi på den igen....
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Vis det enkelte indlæg
Ulæste 01-10-18, 20:56   #23
SAH
SAH har ikke brugt den nye funktion...
Shhhhh........ jeg skriver

No Avatar

Tilmeldingsdato: 01/11-12
Geografisk placering: Sverige
Tak givet gange: 758
Takket 810 gange i 385 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Da tiderna i børnehaven er faste for 15-timers børn (9-14 tre dage om ugen eller 9-12 fem dage om ugen) så passede det dårligt med Fars arbejdstider da lille L. var lille (Far arbejder 1 time væk), så jeg stod for både afl. og hent.
Måske kan vi flexe hans dage en dag om ugen, men det er p.t. ikke sandsynligt med mere (der er måske en lille åbning for at han kan få lidt arbejde tættere på og så kan det måske være). Kunne vi det skulle jeg også have mere lyst til 15 timer for toodler, så jeg bare skulle ud en gang.

God idé med at øve sig på at tage babysitter ind en gang imellem, for at få lidt hænder frie. Det skal jeg huske!

Citat:
Oprindeligt skrevet af sommerregn Vis indlæg
Har I evt mulighed for at far kan aflevere? Så du kun skal afsted en gang? Hvis jeg både skulle aflevere og hente tror jeg heller ikke jeg ville have puttet den store i institution... Kunne I købe jer til noget privat pasning hvis du fik brug for lidt aflastning i ny og næ? Jeg havde en ung pige der nogle gange kom og hjalp mig med at lege lidt med børnene hvis jeg fx skulle forberede mad til fødselsdag eller på ture ud af huset fx Tivoli hvor jeg så kunne prøve ting med den store mens hun var ved barnevognen og den lille.