Slyngebarn - Vis det enkelte indlæg - Min datter er bange for hunde
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Vis det enkelte indlæg
Ulæste 20-08-19, 08:13   #11
Fru Sole
Fru Sole Er så velsignet
Aftensmad? Pizza, skat - mor er på Slyngebarn.

Fru Soles avatar

Tilmeldingsdato: 18/06-10
Geografisk placering: Herlev
Tak givet gange: 6,872
Takket 3,056 gange i 1,107 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Citat:
Oprindeligt skrevet af supermom Vis indlæg
Jeg er ikke bange for hunde og vi har selv haft en labrador da børnene var små. Da var hun ikke bange for hunde. Hun er blevet bange for hunde efter en episode ved en af Mads kammerater hvis de havde en fransk bulldoghvalp, der blev ved med at hoppe op ad hende. Der var hun måske 3 og hundens ejer grinede bare, måske fordi det så sødt ud, så den snappede lidt i hendes hænder osv. Hun blev virkelig bange. Og det hæmmer hende når hun skal gå i skole fx, fordi hun er mega bange for at møde løse hunde, der løber hen til hende.

Uh lige sådan noget trykker virkelig på mine knapper. Jeg bliver simpelthen så sprit-arrig og gal, når folk ikke accepterer at alle (især børn) ikke synes det er fedt at hunde drøner hen til en, hopper op af en osv. “Den vil bare lege”, ja men måske vil jeg ikke lege med den? Nå kæphest tilbage i skabet, mht angst for alverdens ting så er det der som oftest virker at man stille og roligt bliver eksponeret for det man er angst for. Ikke så meget at man ikke kan være i det, men stille og roligt så kroppen finder ud af at det den er angst for faktisk ikke er farligt.
Så find en sød rolig hund, og start der med at være tæt på den.
CeJay (20-08-19)