Slyngebarn - Vis det enkelte indlæg - Hvad er fidus med PDF fil i Nota? Kan den læses højt - og hvordan?
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Vis det enkelte indlæg
Ulæste 10-09-19, 22:33   #10
Anebane
Anebane har ikke brugt den nye funktion...
Paypalpal

Anebanes avatar

Tilmeldingsdato: 15/06-08
Geografisk placering: Egebjerg, Ballerup
Tak givet gange: 962
Takket 8,330 gange i 3,064 indlæg
iTrader: 3 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Tanteette Vis indlæg
Man kan bede NOTA om at lægge alt ind. Så har de 14 dage til det- så det er bl.a. læreren, der skal være lidt fremsynet.
Hvis du kan åbne et dokument i docs eller office365, så er into words god til at læse højt- bare ved at markere teksten.
Det bruger mine ordblinde elever meget.

Vores ordblinde elever bliver undervist i at bruge deres it-rygsæk + deres forældre bliver inviteret til forældreinfo et pr gange om året.

Det er ikke alt, der er egnet til at få læst højt vha tlf’en.

Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTA sagde til mig, at de ikke var forpligtede til at læse skolebøger ind for grundskolen. men bøger:ø til litteraturlæsning osv var noget andet. Arbejdsbøger især er mig en gåde, hvordan man til at fungere godt. Uden læsning via sidenMmerat eller lærer. Jeg har prøvet at tale ind selv. Men med eks format 5, så er der bare ustyrligt meget tekst allevegne.

Vi øver. Håndskade den har vi ikke super meget held med endnu. og Dictus er helt ude i skoven. Det er dælme nemmere at lære ham at læse og skrive end at få det til st fungere, griner vi af herhjemme.