Slyngebarn - Vis det enkelte indlæg - Brændetårn til indendørs brug - noget jeg skal vide
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Vis det enkelte indlæg
Ulæste 10-10-19, 11:32   #8
Gammelmor
Gammelmor Synge, synge, bare synge
Old Scoundrel

Gammelmors avatar

Tilmeldingsdato: 03/06-07
Geografisk placering: Næstved
Tak givet gange: 11,891
Takket 15,315 gange i 5,638 indlæg
iTrader: 6 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af sherrycherry Vis indlæg
Ej hvor smart, er det stabilt? Som i, hvis nu et barn kan nå det igennem et brændeovnsgitter og rykke lidt i det, mon så det vælter eller der falder brænde ned?

Edderkopper har vi alligevel overalt
Jeg synes det er stabilt, men alene vægten af brændet gør at jeg ikke kan løfte det. Hvis du bor i nærheden må du meget gerne komme og kigge og skubbe lidt til det. Men hvis det står bag et brændeovnsgitter ville jeg ikke bekymre mig.
Og det er virkelig meget, meget nemmere at holde pænt ved sådan t tårn. Jeg skal have et til.
Det der med edderkopper...... Jeg hader dem og jeg er sikker på at jeg en dag falder om af hjertestop på grund af et af de ækle kræ. Min støvsuger står fremme i hele brændesæsonen af samme grund. nogle eksemplarer jeg har haft...... Bare . Når det så er sagt så hjælp jeg forleden, for allerførste gang i hele mit liv, en edderkop ud af huset og ud i haven ud at tage livet af den først.......big softie er jeg ved at blive