Slyngebarn - Vis det enkelte indlæg - Tidsels dage som slyngebutik er talte. Der er kun 7 dage tilbage.
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Vis det enkelte indlæg
Ulæste 19-09-20, 23:13   #4
Oliviasmor
Oliviasmor Leder efter min rygrad
Sukkerslyngel

Oliviasmors avatar

Tilmeldingsdato: 28/06-07
Geografisk placering: Roskilde
Tak givet gange: 8,233
Takket 6,866 gange i 3,614 indlæg
iTrader: 11 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Dottelue Vis indlæg
På fredag i næste uge kører jeg, om Corona vil, over til Lyngby med resten af Tidsels lager.
Der er ikke sååå forfærdeligt meget tilbage, "kun" godt 250 slynger og vikler.
I Lyngby har Aja og AS lovet at tage sig godt af "mine" vikler, i deres firma Abeunger.
Tænk at de to firmaer der startede ciiirka samtidig, 15 km fra hinanden, nu bliver flettet så grundigt sammen.

Nå men altså Tidsel har jo så en slags ophørsudsalg, med spar 30-50% på mega mange slynger. Men det gælder kun til lørdag kl 12 (middag).
Så øøøh hvis du mangler en barselsgave, eller kender nogen der stadig slynger, eller skal til at starte, så smid lige linket Tidsel.dk/tilbud efter dem. Men altså kun indtil lørdag middag.

Hvordan jeg har det med det, at Tidsel lukker så meget ned efter 12 år. Jeg glæder mig! Mest til det hele er overstået, og alt det it-tekniske også er på plads. Men jeg glæder mig!
Så kommer så udfordringen med at finde ud af bagefter, hvem jeg så er, når jeg ikke er "Lotte fra Tidsel", det underlige i at vi ikke har et rum proppet med slynger i huset, at jeg ikke altid lige skal checke om der er kommet bestillinger, besvare mails mm. Det skal lige læres. Årh ja og så bliver jeg nok nødt til at minde mig et job mere, for 45% gymnasielærer er ikke helt nok k den daglige økonomi, så hvis du kender nogen der mangler en klimaklog, bæredygtighedsnørd, så send dem lige min retning

Om jeg stadig skal sy? Ja det skal jeg! Den del ændres der ikke på. :Sy:
Er Abeunger solgt? Var det ikke en Gitte, der havde det?

Spændende hvad du skal til at lave nu