Slyngebarn - Vis det enkelte indlæg - Sommerens tråd om absolut ingenting
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Vis det enkelte indlæg
Ulæste 01-08-18, 12:42   #558
Aesters
Aesters Rengøringsrobotentusiast
Shhhhh........ jeg skriver

Aesterss avatar

Tilmeldingsdato: 14/07-13
Geografisk placering: Rødovre
Tak givet gange: 2,912
Takket 1,534 gange i 583 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Koby Vis indlæg
det lyder da helt vildt med den sælger - hvad i alverden skulle han ind efter?

Håber I har et godt forsikringsselskab. Vi købte hus af en gør-det-selv mand - og på overfladen så det virkelig ud til, at han gik op i detaljer - men nu bander og svovler hr Koby, når vi kratter lidt i lakken opkoget han har lavet.

Summa summarum har vi fået udgifterne til vores ejerskifteforsikring mere end ti gange igen
Han mente at det var ok at låse sig ind og lave de sidste udbedringer på huset og hente en kasse med efterladte VVS ting - uden vores viden eller tilladelse - og efter vi havde fået på skrift, at alle nøgler var udleveret. Og i øvrigt ikke dukke op til den aftale han selv havde indgået omkring hvornår udbedringen skulle forgå. Alle nøgler var så ikke afleveret alligevel kom ham lige i tanke om. Han fortalte det ikke selv. Det var først da jeg rasende ringede til ejendomsmægleren, at vi efter et par dage fik at vide at der forresten hang en ekstra nøgle i skuret.

Sælger har renoveret huset og ikke selv boet her - de har løjet om, at alt arbejdet var udført efter gældende regler. Det var et af vores oprindelige forbehold, og vi har fået det på skrift. Kloaksystemet viser sig så at være piv-ulovligt. Men det er da ikke deres ansvar, mener de... jeg kunne blive ved med skrækhistorier. Det er SÅ kritisabelt Så fik jeg lige lukket lidt gas ud...