Slyngebarn - Vis det enkelte indlæg - Erfaringer med vaske- tørremaskiner?
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Vis det enkelte indlæg
Ulæste 12-06-19, 21:54   #10
liv
liv action beats perfection any time
Slankeslynglernes egen Lotte

livs avatar

Tilmeldingsdato: 11/07-06
Geografisk placering: Københavns vestegn
Tak givet gange: 3,253
Takket 26,945 gange i 8,697 indlæg
iTrader: 5 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af KSC Vis indlæg
Tak for alle jeres svar. Det lyder ikke helt som om det er en vildt god løsning.

Nu har jeg lige genset billeder fra et lignende rækkehus. Og der er faktisk vist at der er tørretumbler ovenpå vaskemaskinen på badeværelset. Men så ryger al bordpladsen.

Så måske er spørgsmålet i virkeligheden om jeg helst vil have bordplads, eller seperat vaskemaskine og tørretumbler? Hvad ville i vælge?
Så du skal i praksis vælge mellem tørretumbler og bordplads? - for det lyder ikke som en reel løsning med vaske/tørre-fætteren.

Jeg vil mene, det kommer an på hvor meget du har brug for tørretumbleren. Hvis det vil blive et irritationsmoment/en belastning i din dagligdag at hænge tøj op allevegne konstant (jeps, har været der), så ville jeg prioritere tumbler. Man skal ikke undervurdere værdien af en hverdag der fungerer uden for meget ekstra arbejde.
Hvis du i virkeligheden uden problemer kan undvære tumbleren, ja så ligger det lige for at lade være med at anskaffe sådan en. Så det kommer meget an på din/jeres dagligdag og temperament, synes jeg. Personligt ville jeg helt uden tvivl vælge tumbleren, men det kan jo sagtens være noget andet for jer.
Følgende brugere siger tak til liv for dette brugbare indlæg:
Moogie (12-06-19)