Slyngebarn - Vis det enkelte indlæg - "Jamen alle de andre har..."
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Vis det enkelte indlæg
Ulæste 12-01-17, 00:38   #1
Mildbasse
Mildbasse Skifter navn til Fru Skykonge Ostebjælke. Kald mig det når du ser mig i Salling :-D
Jeg betaler husleje her!

Mildbasses avatar

Tilmeldingsdato: 19/12-07
Geografisk placering: Århus
Tak givet gange: 8,412
Takket 18,247 gange i 5,844 indlæg
iTrader: 2 / 100%
"Jamen alle de andre har..."

Her efter jul har alle de andre piger (måske pånær en) i 2.C fået mobiltelefoner. Jeg har virkelig ikke lyst til at give R en endnu, men jeg føler næsten ikke, jeg har et valg. Åh altså, hvad gør I i den slags situationer?
Hun har fået at vide, at hun skal være 10 år (i mit indre har jeg hidtil tænkt minimum 9) og accepteret det. Hun taler med stor glæde og entusiasme om den skønne dag.
Jeg har virkelig ikke lyst til at give den telefon endnu.
Jeg synes, det er langt vildere at blive sluppet løs på internettet end i det lokale shoppingcenter (apropos anden tråd).
Jeg tror ikke, hun på nogen måde kan administrere fri skærm (hun ville spille på/se ipad 24/7, hvis hun fik lov), så det vil blive en kilde til evig konflikt.
Jeg er (begrundet) bange for, at legeaftaler vil blive brugt med telefonerne frem for i leg.
Jeg er nervøs for at lukke skole fnidder eller dril ind i hjemmelivet via sms. Jeg har ikke tiltro til, at de andre forældre har nok fokus på telefon- og netikette. Vi har haft en sag på skolen med fotos fra pigeomklædningen i de ældre klasser.
Talk to me slyngedamer!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sidst redigeret af Mildbasse; 12-01-17 kl. 02:22
Mildbasse er offline   Besvar med citat
The Following 7 Users Say Thank You to Mildbasse For This Useful Post:
CharlotteQvist (12-01-17), IreneSidsel (12-01-17), MamaNeema (17-01-17), MedHjertetFørst (24-01-17), moreva (15-01-17), mviby (12-01-17), spiren (21-01-17)