Jeg har båret min datter i sv. Det var kun de første 4 til 5 uger hun fandt sig i at blive pakket sammen i den i vuggestilling. Derefter har hun altid siddet T2T med fødderne ude, da hun blev helt hys hver gang jeg forsøgte at få hende i i frøstilling.

Håber ikke det lille pus har taget skade
Hun sover stadig næsten kun på mig, og gerne nogle rigtig lange lure (3 til 5 timer.) tjekker at numsen er lavere end knæene og ellers har jeg brugt den ene hånd som hovedstøtte, da hun ikke vil have hovedet ind under stoffet!

Det giver mig så kun 1 hånd fri, men det er meget bedre end at sidde i sofaen

Men må nok indrømme at jeg efter at have bevæget mig rundt med hende siddende der i så mange timer trænger til en pause.

Nu er hun 3 mdr og holder hovedet flot selv, faktisk også det første lange stykke tid hun sover, men derfor har jeg stadig den ene hånd på hovedet.
RS har kun virket 1 gang i vuggestilling(da vi fik det vist) ellers har jeg desværre ikke held med at få hende i mens hun er vågen. Dog kan jeg lirke den på når hun er faldet i søvn på min arm. Så kan jeg bære hende rundt i den mens hun sover. Igen er jeg nødt til at støtte hovedet. Bare stoffet kommer halvvejs op på baghovedet vågner hun og bliver hys.
Vi har haft lånt en FV og den fungerede også fint T2T med fødderne ude. Sådan en skal jeg så bare lige have fat i selv, så er vi kørende igen
Både SV og FV har været et hit her når der skal handles mm. Så kan hun sidde og kigge til hun bliver træt og så putter hun sig bare.