Flyve med børn - en god erfaring - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Velkommen til Slyngebarn.dk > Ny på slyngebarn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Ny på slyngebarn Her kan nye brugere sige hej til de 'gamle', som sikkert svarer med et stort velkommen.

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 14-09-18, 14:38   #1
HanneTT85
HanneTT85 har ikke brugt den nye funktion...
Papirslyngel

No Avatar

Tilmeldingsdato: 11/09-18
Tak givet gange: 0
iTrader: 0 / 0%
Smile Flyve med børn - en god erfaring

Hej Alle

Jeg er ny her på sitet, men glæder mig til at læse med i alle indlæggene og selv dele lidt ud af mine erfaringer, både med slynge men også generelt om livet med småbørn.

Jeg har allerede en god erfaring, som jeg gerne vil dele ud af, fra dette års sommerferie med børnene. Flyveturen har altid været den værste del af ferien (med børn). De plejer at blive underholdt fint med iPad’en, men selv den er ved at være ’old news’ for dem. Så i mangel på fantasi til andet underholdning fandt jeg [slettet] hovedtelefoner og covers til børn, som jeg tænkte kunne gøre iPad’en interessant igen for dem. Jeg endte med at købe Disneys Frozen høretelefoner og et iPadcover [slettet], som også skulle gøre det nemmere for dem at holde på iPad’en. De endte med at sidde på iPad’en i 2 timer, hvor de normalt finder den uinteressant efter 20-30 min. Og ja – jeg ved godt at det ikke er godt for børn at sidde med den i så lang tid, men altså på en flyvetur gælder alle kneb

Som sagt glæder jeg mig til at bruge tid her på sitet og læse med i alle de gode indlæg.

Knus Hanne

Sidst redigeret af sasja; 14-09-18 kl. 18:05 Årsag: reklamelinks fjernet
HanneTT85 er offline   Besvar med citat
Besvar

Tags
rejse med børn

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande