Det der med planlægning!!! - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Gør det selv - eller gør det sammen med andre > Bæredygtighed - I favn og til gavn. Også i haven.
Glemt adgangskode? Tilmeld

Bæredygtighed - I favn og til gavn. Også i haven. Forum til snak og udveksling af ideer og erfaringer med have og dyrkning. Her kan du få: 10 gode råd til at slynge din salat, tips og tricks til dine slynge-planter og vikle og prikle i bæredygtighedens navn.

Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 18-04-19, 13:29   #1
Gammelmor
Gammelmor Synge, synge, bare synge
Old Scoundrel

Gammelmors avatar

Tilmeldingsdato: 03/06-07
Geografisk placering: Næstved
Tak givet gange: 12,119
Takket 15,568 gange i 5,734 indlæg
iTrader: 6 / 100%
Det der med planlægning!!!

Det går ikke så godt. Men hvad man ikke har i hovedet må man have i vandkanden og spaden. For når jeg har drukket en sjat kaffe skal jeg ud og flytte en rose som bliver MEGA stor - og som selvfølgelig står forrest i et bed. Jamen hvad har jeg dog tænkt på da jeg satte den??? Nu prøver jeg at tænke mig om, jeg sætter den op ad et gyngestativ som gerne skulle få en palle"seng til at ligge og dase på. Ja, jeg har alt for meget i haven.

Og igen - jeg har bare plantet så alt står akavet i forhold til at luge med redskaber. Ja, jeg elsker min have, men haveklog, det er jeg altså ikke.
nanismus (22-04-19), Perhva (18-04-19)

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande