Tidsels dage som slyngebutik er talte. Der er kun 7 dage tilbage. - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Forhandlerhjørnet > Forhandler-fora > Tidsel
Glemt adgangskode? Tilmeld

Tidsel -Blødt børnetøj og bæredimser

Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 18-09-20, 23:54   #1
Dottelue
Dottelue er en af de gamle
Jordbunden (m.i.s.)

Forhandler

Dottelues avatar

Tilmeldingsdato: 16/01-07
Geografisk placering: Nord for Kolding
Tak givet gange: 5,101
Takket 15,510 gange i 6,256 indlæg
iTrader: 16 / 100%
Send en besked via MSN til Dottelue
Talking Tidsels dage som slyngebutik er talte. Der er kun 7 dage tilbage.

På fredag i næste uge kører jeg, om Corona vil, over til Lyngby med resten af Tidsels lager.
Der er ikke sååå forfærdeligt meget tilbage, "kun" godt 250 slynger og vikler.
I Lyngby har Aja og AS lovet at tage sig godt af "mine" vikler, i deres firma Abeunger.
Tænk at de to firmaer der startede ciiirka samtidig, 15 km fra hinanden, nu bliver flettet så grundigt sammen.

Nå men altså Tidsel har jo så en slags ophørsudsalg, med spar 30-50% på mega mange slynger. Men det gælder kun til lørdag kl 12 (middag).
Så øøøh hvis du mangler en barselsgave, eller kender nogen der stadig slynger, eller skal til at starte, så smid lige linket Tidsel.dk/tilbud efter dem. Men altså kun indtil lørdag middag.

Hvordan jeg har det med det, at Tidsel lukker så meget ned efter 12 år. Jeg glæder mig! Mest til det hele er overstået, og alt det it-tekniske også er på plads. Men jeg glæder mig!
Så kommer så udfordringen med at finde ud af bagefter, hvem jeg så er, når jeg ikke er "Lotte fra Tidsel", det underlige i at vi ikke har et rum proppet med slynger i huset, at jeg ikke altid lige skal checke om der er kommet bestillinger, besvare mails mm. Det skal lige læres. Årh ja og så bliver jeg nok nødt til at minde mig et job mere, for 45% gymnasielærer er ikke helt nok k den daglige økonomi, så hvis du kender nogen der mangler en klimaklog, bæredygtighedsnørd, så send dem lige min retning

Om jeg stadig skal sy? Ja det skal jeg! Den del ændres der ikke på. :Sy:

Sidst redigeret af Dottelue; 19-09-20 kl. 18:20
Dottelue er offline   Besvar med citat
The Following 8 Users Say Thank You to Dottelue For This Useful Post:
Aesters (19-09-20), CeJay (19-09-20), Dittemus (19-09-20), jumbojette (24-09-20), Kattyhuw (19-09-20), Koby (19-09-20), Oliviasmor (19-09-20), Rikke (19-09-20)

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande