Sommerens tråd om absolut ingenting - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > OT og andet godt > Ordet er frit
Glemt adgangskode? Tilmeld

Ordet er frit Snak, snak, snak og snak........

Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 01-08-18, 11:31   #11
Aesters
Aesters Rengøringsrobotentusiast
Shhhhh........ jeg skriver

Aesterss avatar

Tilmeldingsdato: 14/07-13
Geografisk placering: Rødovre
Tak givet gange: 2,909
Takket 1,534 gange i 583 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Jaaa endelig lidt regn. Mere end to dråber. Tænk at man kan blive så glad for skyer. Den stakkels hæk er ved at gå ud.

Vi er flyttet i hus, så sommeren er gået med at pakke flyttekasser og tømme dem igen. Virkelig skønt hus. Men desværre en sælger fra helvede, der har afleveret et hus med et ubrugeligt kloaksystem pga. byggesjusk. Jeg er blæst bagover af forundring over hvordan både sælger og sælgers ejendomsmægler mener at man kan opføre sig. Vi har skader fire steder på kloakken. Fire steder! Badeværelset skal brækkes op og der skal lægges nye rør, fordi det er helt håbløst lavet. De andre skader er blevet repareret ovenfra. Der er selvfølgelig kommet rotter med alle de brud på kloakken, men vi har fanget to de sidste par dage, og håber at det er det. Sælger har løjet og brudt ind, så vi har været nødt til at skifte alle låse. Stadig mener sælger ikke, at de har et ansvar for skaderne Kæft jeg er glad for at vi har en god boligadvokat og et godt forsikringsselskab. Men altså at have en haveI denne her fantastiske sommer Vi har en hængekøje under æbletræer i baghaven. Og ovenlysvinduer i et stort, fantastisk køkken/alrum. Det bliver så godt, når vi kommer mere på plads.

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande