Ændring af dette forum - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Slyngesnak og slyngehjælp > Hvordan bruges slyngen?
Glemt adgangskode? Tilmeld

Hvordan bruges slyngen? Gode råd, tips og tricks.

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 26-01-08, 01:12   #1
hejlouise
hejlouise er træt.
Sorte Slyngel

hejlouises avatar

Tilmeldingsdato: 06/05-06
Geografisk placering: Jægerspris
Tak givet gange: 303
Takket 2,014 gange i 578 indlæg
iTrader: 11 / 100%
Post Ændring af dette forum

Vi har et forsøg i gang med at ændre den måde, dette forum (Hvordan bruges slyngen) er bygget op på. I løbet af de næste par dage vil der blive oprettet tråde til forskellige slyngetyper/bæremåder (ikke helt på plads endnu), og så er det meningen, at I kan skrive alle de gode råd ned, I kender - hvordan bruges slyngerne, hvornår, alt det man som nybegynder har brug for at vide. Både de helt nye og dem, som skal til at bruge en slyngetype eller stilling, de ikke kender.

Alle gamle tråde findes nu i underforummet "Spørgsmål om brug af slynge", og der kan man fortsat stille spørgsmål.

I dette forum er det kun adminer og redaktører, der kan oprette tråde, men I kan alle skrive indlæg i eksisterende tråde. Vi håber, at I vil være med til at oparbejde en overskuelig vidensbank for nye slyngler.

Indtil videre er I meget velkomne til at komme med forslag til tråde, der bør være i dette forum, så kigger vi på det.

Stay tuned!
Følgende brugere siger tak til hejlouise for dette brugbare indlæg:
dohva (22-07-11)
Ulæste 29-01-08, 01:06   #2
hejlouise
hejlouise er træt.
Sorte Slyngel

hejlouises avatar

Tilmeldingsdato: 06/05-06
Geografisk placering: Jægerspris
Tak givet gange: 303
Takket 2,014 gange i 578 indlæg
iTrader: 11 / 100%
Jeg laver nu nogle forsøgstråde, og håber at I vil være med til at hælde informationer i - samt ikke mindst komme med feedback på om det er de rigtige tråde, hvad der evt. mangler osv.
Ulæste 22-07-11, 14:39   #3
Arvin
Arvin har ikke brugt den nye funktion...
Papirslyngel

No Avatar

Tilmeldingsdato: 22/07-11
Tak givet gange: 0
Takket 0 gange i 0 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Slyngemøder i København?

Hej Alle

Jeg er ny her på slyngebarn og ved ikke helt om jeg skriver det rigtige sted? Kan ikke se om det er muligt at oprette en ny tråd og hvordan - skal vist lige bruge lidt mere tid på siden! Men prøver lige at skrive her...

Jeg har fået en dejlig søn for 6 uger siden og har inden fødslen haft planer om at jeg ville bruge vikle/slynge og jeg har lånt både en strækvikle og to forskellige slags slynger - og set en del youtube-videoer om, hvordan de skal bruges. Men det vil ikke rigtig lykkes - i hvert fald brokker Valdemar sig en del når jeg bruger dem eller bliver hurtigt træt af at ligge i dem (har haft lidt held med viklen).

Jeg har dog ikke givet op, da jeg rigtig gerne vil have det til at fungere. Derfor vil jeg høre, om der er nogle slyngemøder/demonstrationer her i København som man kan komme til - eller gode råd i øvrigt.

Mange hilsner fra Sanne (Arvin)
Arvin er offline   Besvar med citat
Ulæste 22-07-11, 14:44   #4
Line
Line overvejer at give det der IRL et forsøg...
Jeg betaler husleje her!

Lines avatar

Tilmeldingsdato: 19/02-09
Tak givet gange: 10,164
Takket 7,503 gange i 3,110 indlæg
iTrader: 5 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Arvin Vis indlæg
Hej Alle

Jeg er ny her på slyngebarn og ved ikke helt om jeg skriver det rigtige sted? Kan ikke se om det er muligt at oprette en ny tråd og hvordan - skal vist lige bruge lidt mere tid på siden! Men prøver lige at skrive her...

Jeg har fået en dejlig søn for 6 uger siden og har inden fødslen haft planer om at jeg ville bruge vikle/slynge og jeg har lånt både en strækvikle og to forskellige slags slynger - og set en del youtube-videoer om, hvordan de skal bruges. Men det vil ikke rigtig lykkes - i hvert fald brokker Valdemar sig en del når jeg bruger dem eller bliver hurtigt træt af at ligge i dem (har haft lidt held med viklen).

Jeg har dog ikke givet op, da jeg rigtig gerne vil have det til at fungere. Derfor vil jeg høre, om der er nogle slyngemøder/demonstrationer her i København som man kan komme til - eller gode råd i øvrigt.

Mange hilsner fra Sanne (Arvin)
Klik her, så kommer du til "Sjælland mødes".

Og så velkommen til - det er svært at finde rundt herinde i starten, og det kan også være ret svært at slynge og vikle i starten, men begge dele bliver hurtigt meget nemmere.

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande