God mad leveret på adressen - i Sønderjylland? - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > OT og andet godt > Ordet er frit
Glemt adgangskode? Tilmeld

Ordet er frit Snak, snak, snak og snak........

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 23-08-07, 14:38   #1
Heidi
Heidi ::: Silas er startet i skole. Men kan stadig ikke læse......
WBHBV

Heidis avatar

Tilmeldingsdato: 03/05-06
Tak givet gange: 6
Takket 282 gange i 59 indlæg
iTrader: 4 / 100%
Send en besked via MSN til Heidi
God mad leveret på adressen - i Sønderjylland?

Hejsa!

Hvert år i oktober er vi med (det meste af) min mors søskende + familier på weekendtur sammen.

De fire søskende + familie skiftes til at arrangere det og iår er det så vores tur.

Vi har lejet den gamle gendarmerigård i Kollund (det er som regel dér vi er) og skal så have noget god mad (f.eks. buffet) lørdag aften til ca. 25-30 personer.

Sidst det var vores tur til at arrangere var vi samme sted og fik mad fra Kværs kro - og det samme året efter. Det var rigtig lækkert, men denne gang vil vi gerne prøve noget nyt.

Så hvis der er nogle sønderjyder eller andre stedkendte, der kender et godt sted i nærheden af Kollund, der leverer mad ud af huset, må I meget gerne gi' et praj.
Heidi er offline   Besvar med citat
Ulæste 23-08-07, 14:38   #2
Heidi
WBHBV

Heidis avatar

God mad leveret på adressen - i Sønderjylland?

Hejsa!

Hvert år i oktober er vi med (det meste af) min mors søskende + familier på weekendtur sammen.

De fire søskende + familie skiftes til at arrangere det og iår er det så vores tur.

Vi har lejet den gamle gendarmerigård i Kollund (det er som regel dér vi er) og skal så have noget god mad (f.eks. buffet) lørdag aften til ca. 25-30 personer.

Sidst det var vores tur til at arrangere var vi samme sted og fik mad fra Kværs kro - og det samme året efter. Det var rigtig lækkert, men denne gang vil vi gerne prøve noget nyt.

Så hvis der er nogle sønderjyder eller andre stedkendte, der kender et godt sted i nærheden af Kollund, der leverer mad ud af huset, må I meget gerne gi' et praj.
Ulæste 23-08-07, 19:28   #3
gitte3g
gitte3g huserer mest i den lukkede afdeling....
Bindegal

gitte3gs avatar

Tilmeldingsdato: 09/04-07
Geografisk placering: Kolding
Tak givet gange: 1,323
Takket 2,767 gange i 1,535 indlæg
iTrader: 14 / 100%
Nu har jeg ikke lige helt styr på geografien, men Kokkekomagniet i Kolding laver virkelig lækker mad [smilie=slider_like-it.gif] .
Vi fik buffet fra dem til barnedåben, og der var masser af veltilberedt og flot anrettet mad. Der var endda flere ting end vi havde bestilt. En fra min mødregruppe oplevede det samme.
Synes endda at deres priser er meget rimelige.

gitte3g er offline   Besvar med citat
Ulæste 23-08-07, 19:28   #4
gitte3g
gitte3g huserer mest i den lukkede afdeling....
Bindegal

gitte3gs avatar

Tilmeldingsdato: 09/04-07
Geografisk placering: Kolding
Tak givet gange: 1,323
Takket 2,767 gange i 1,535 indlæg
iTrader: 14 / 100%
Nu har jeg ikke lige helt styr på geografien, men Kokkekomagniet i Kolding laver virkelig lækker mad [smilie=slider_like-it.gif] .
Vi fik buffet fra dem til barnedåben, og der var masser af veltilberedt og flot anrettet mad. Der var endda flere ting end vi havde bestilt. En fra min mødregruppe oplevede det samme.

gitte3g er offline   Besvar med citat
Ulæste 23-08-07, 19:32   #5
Dottelue
Dottelue er vist en af de gamle
Jordbunden (m.i.s.)

Forhandler

Dottelues avatar

Tilmeldingsdato: 16/01-07
Geografisk placering: Nord for Kolding
Tak givet gange: 4,858
Takket 15,004 gange i 6,067 indlæg
iTrader: 16 / 100%
Send en besked via MSN til Dottelue
Citat:
Oprindeligt skrevet af gitte3g
Nu har jeg ikke lige helt styr på geografien, men Kokkekompaniet i Kolding laver virkelig lækker mad [smilie=slider_like-it.gif] .

uha dem har jeg fået fra til forskellige fester, og der er altid vildt meget mad, flere forskellige retter (også noget man ikke har bestilt, men som de lige syns passede til), og så smager det bare godt!!! (og er ikke dyrt)
Ulæste 23-08-07, 19:32   #6
Dottelue
Dottelue er vist en af de gamle
Jordbunden (m.i.s.)

Forhandler

Dottelues avatar

Tilmeldingsdato: 16/01-07
Geografisk placering: Nord for Kolding
Tak givet gange: 4,858
Takket 15,004 gange i 6,067 indlæg
iTrader: 16 / 100%
Send en besked via MSN til Dottelue
Citat:
Oprindeligt skrevet af gitte3g
Nu har jeg ikke lige helt styr på geografien, men Kokkekompaniet i Kolding laver virkelig lækker mad [smilie=slider_like-it.gif] .

uha dem har jeg fået fra til forskellige fester, og der er altid vildt meget mad, flere forskellige retter (også noget man ikke har bestilt, men som de lige syns passede til), og så smager det bare godt!!! (og er ikke dyrt)
Ulæste 23-08-07, 19:42   #7
Heidi
WBHBV

Heidis avatar

Kollund ligger helt ned ved grænsen (ved Kruså), så Kolding er vist for langt væk. Men tak for forslaget.
Ulæste 23-08-07, 19:42   #8
Heidi
WBHBV

Heidis avatar

Kollund ligger helt ned ved grænsen (ved Kruså), så Kolding er vist for langt væk. Men tak for forslaget.
Ulæste 23-08-07, 19:48   #9
bork
bork Hjemme<3
Border-line wrapper

borks avatar

Tilmeldingsdato: 23/06-06
Geografisk placering: Göteborg
Tak givet gange: 4,155
Takket 997 gange i 494 indlæg
iTrader: 15 / 100%
liiige nu ville mit svar også være Kværskro hvis ikke det liiige var fordi at i gerne ville prøve noget andet - Men jeg bliver nødt til at gå i tænke boks(forhøre mig ad) da mad ud af huset ikke lige er noget vi har prøvet :oops: - Men skal nok komme med nogen ideer ;-)
Ulæste 23-08-07, 19:48   #10
bork
bork Hjemme<3
Border-line wrapper

borks avatar

Tilmeldingsdato: 23/06-06
Geografisk placering: Göteborg
Tak givet gange: 4,155
Takket 997 gange i 494 indlæg
iTrader: 15 / 100%
liiige nu ville mit svar også være Kværskro hvis ikke det liiige var fordi at i gerne ville prøve noget andet - Men jeg bliver nødt til at gå i tænke boks(forhøre mig ad) da mad ud af huset ikke lige er noget vi har prøvet :oops: - Men skal nok komme med nogen ideer ;-)
Ulæste 23-08-07, 19:52   #11
Heidi
WBHBV

Heidis avatar

Citat:
Oprindeligt skrevet af bork
[smilie=oregonian_thankyou.gif]

Det er ret vigtigt, at det er nogen der leverer, da vi ikke 'gider' køre efter maden - vi skal jo helst bruge tiden på at hygge os sammen.

Det må heller ikke koste en halv bondegård, da der er nogle med, der mener at kokken og jomfruen er halvdyrt. Og jeg har flere fætre/kusiner der er studerende, med tilhørende knap økonomi.
Ulæste 23-08-07, 19:52   #12
Heidi
WBHBV

Heidis avatar

Citat:
Oprindeligt skrevet af bork
[smilie=oregonian_thankyou.gif]

Det er ret vigtigt, at det er nogen der leverer, da vi ikke 'gider' køre efter maden - vi skal jo helst bruge tiden på at hygge os sammen.

Det må heller ikke koste en halv bondegård, da der er nogle med, der mener at kokken og jomfruen er halvdyrt. Og jeg har flere fætre/kusiner der er studerende, med tilhørende knap økonomi.
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande