Syr I stadig til skolebørnene? - Side 2 - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Gør det selv - eller gør det sammen med andre > Gør det selv - diverse
Glemt adgangskode? Tilmeld

Gør det selv - diverse Alt andet end bæredimser. Sy, male, bygge, samle, tegne, udhugge el.a. - det skal bare være selvgjort. Ingen fremvisning af forhandlervarer el.lign.

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 05-08-19, 14:19   #16
althea
althea hygger med mine 4 dejligedrenge
Jeg betaler husleje her!

altheas avatar

Tilmeldingsdato: 13/05-07
Geografisk placering: Vallensbæk
Tak givet gange: 2,178
Takket 3,151 gange i 1,235 indlæg
iTrader: 35 / 100%
Jeg syer bukser og shorts til den store på 12 år, da han ikke passer det meste købetøj (Hej og tynd), jeg bruger oktober str 170 og ændre så lidt på modellen. Ellers er det kun den mindste på knap 2 mdr jeg får syet til, de andre ville Godt, men tiden er ikke dertil pt
Ulæste 08-08-19, 13:16   #17
irenek-h
irenek-h i frit fald...
Pippi Langstrømpe

irenek-hs avatar

Tilmeldingsdato: 19/02-07
Geografisk placering: Sorø
Tak givet gange: 13,785
Takket 7,279 gange i 2,630 indlæg
iTrader: 9 / 100%
Jeg syr shorts, t-shirts, bluser og natkjoler til hende på 11. -syede hende også en frakke i efteråret. Så syr jeg stort set alt til ham på 3. Jeg skal til at sy bukser til ham på knap 13 igen snart, det er ikke til at finde bukser til ham som sidder ordentligt og er til at betale på en SU
Har ikke syet til ældsten længe fordi vi arvede så meget tøj til ham og jeg fandt nogle billige bukser som sad godt og derfor købte en stor bunke, dem er han dog næsten vokset ud af forneden nu...

Jeg syr endnu til mig selv og så til div. familiemedlemmer og venners småbørn. Jeg synes stadig det er en god måde at stresse af på mellem studierne og familielivet og mit syværelse/krearum er meget velfungerende. Jeg får dog ikke vist så meget længere, kun lidt på insta/facebook
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande