Husbyttetråd for sommeren 2019? - Side 6 - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > OT og andet godt > Ordet er frit
Glemt adgangskode? Tilmeld

Ordet er frit Snak, snak, snak og snak........

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 10-06-19, 01:58   #76
Hrimnir
Hrimnir Nu med lækkert lille slyngebarn...
Shhhhh........ jeg skriver

Hrimnirs avatar

Tilmeldingsdato: 08/03-07
Geografisk placering: Færøerne
Tak givet gange: 633
Takket 504 gange i 313 indlæg
iTrader: 2 / 100%
Lejlighed midt i Torshavn 🇫 🇴 🇫 🇴 med tre soveværelser og tæt på alting 😃
Pasning af to bure med marsvin ønskes imens og lidt vand til potteplanterne
Er ledig fra ca 8/7 til 3/8... nogen der vil bytte gerne først i perioden på Sjælland og sidst i Jylland 🙂
Hrimnir er offline   Besvar med citat
Følgende brugere siger tak til Hrimnir for dette brugbare indlæg:
slyngemortilto (13-06-19)
Ulæste 10-06-19, 02:11   #77
Hrimnir
Hrimnir Nu med lækkert lille slyngebarn...
Shhhhh........ jeg skriver

Hrimnirs avatar

Tilmeldingsdato: 08/03-07
Geografisk placering: Færøerne
Tak givet gange: 633
Takket 504 gange i 313 indlæg
Citat:
Oprindeligt skrevet af Trine Vis indlæg
Vores lejlighed med kat på Østerbro er tilgængelig det meste af skoleferien. Vores ferie er ikke fastlagt endnu, men vi flytter sandsynligvis i sommerhus uanset, så kom glad.
Mon der er nogen dage ledige sone katte og hussitter ... har lidt mistet overblikket...
Hrimnir er offline   Besvar med citat
Ulæste 10-06-19, 07:38   #78
*smølfine*
*smølfine* Træner til kvindeløb....
Bare send min post til Slyngebarn.dk

*smølfine*s avatar

Tilmeldingsdato: 24/05-09
Geografisk placering: Ølsted
Tak givet gange: 1,990
Takket 2,019 gange i 1,050 indlæg
Slettet

Sidst redigeret af *smølfine*; 21-06-19 kl. 06:11
*smølfine* er offline   Besvar med citat
Ulæste 10-06-19, 07:39   #79
Trine
Trine behøver kaffe med kalk om morgenen
Udviklet SBåkone

Trines avatar

Tilmeldingsdato: 03/05-06
Geografisk placering: Østerbro
Tak givet gange: 10,314
Takket 8,288 gange i 2,841 indlæg
iTrader: 4 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Hrimnir Vis indlæg

Mon der er nogen dage ledige sone katte og hussitter ... har lidt mistet overblikket...
Det er der, men jeg skal hjem til min oversigt på. computeren for at overskue det - vender tilbage
Ulæste 10-06-19, 15:28   #80
Dorte
Dorte rydder op og rydder ud og ... :-)
Slyngelmor

Dortes avatar

Tilmeldingsdato: 16/05-06
Geografisk placering: Østjylland
Tak givet gange: 1,328
Takket 2,669 gange i 1,438 indlæg
iTrader: 26 / 100%
Citat:
Lejlighed midt i Torshavn 🇫 🇴 🇫 🇴 med tre soveværelser og tæt på alting 😃
Pasning af to bure med marsvin ønskes imens og lidt vand til potteplanterne
Er ledig fra ca 8/7 til 3/8... nogen der vil bytte gerne først i perioden på Sjælland og sidst i Jylland 🙂
Det kunne vi faktisk godt være interesseret i! Hvis det kan passe med uge 30. Vi bor i Hedensted og har et par katte der skal passes.
Ed. i uge 29 er vores hus også ledigt.

Sidst redigeret af Dorte; 10-06-19 kl. 15:36
Dorte er offline   Besvar med citat
Ulæste 12-06-19, 08:55   #81
dendrit
dendrit Fuld af solenergi!
Jeg betaler husleje her!

dendrits avatar

Tilmeldingsdato: 12/03-08
Geografisk placering: Varde
Tak givet gange: 3,558
Takket 4,363 gange i 1,828 indlæg
iTrader: 10 / 92%
Vi vil gerne bytte vores hus som ligger i Varde by i perioden mellem uge 29-32.
Huset er nybygget, ca. 186 m2. stort, med otte sovepladser fordelt på fire værelser (heraf to på høj hems, vi har derudover også madrasser der kan flyttes). Det er placeret meget fredeligt i byens udkant, tæt på skov, legepladser og fodboldbaner.

Der er seks høns og et drivhus der skal passes, til gengæld er der fri forsyning med æg, blomster, frugt og grønt fra køkkenhave og drivhus.

Der er ca. 20 minutter i bil til vestkysten, og derudover er der en skøn badesø ca. 10 minutters kørsel herfra.
Området rummer masser af unikke naturområder som jeg gerne fortæller mere om, og derudover er Esbjerg, Ribe, Fanø, Mandø og Rømø også absolut værd at besøge, og indenfor rimelig afstand.

Vi har ikke på forhånd gjort os tanker om hvor vi vil hen, så frist os. Jeg er dog lidt støjfølsom, så det skal helst ikke være et sted med megen trafikstøj.

Sidst redigeret af dendrit; 22-06-19 kl. 07:26
dendrit er offline   Besvar med citat
Ulæste 13-06-19, 01:02   #82
Laluna
Laluna Snuser lidt omkring og håber på at kreativiteten smitter af :))
Træslyngel

No Avatar

Tilmeldingsdato: 06/03-12
Geografisk placering: Brønshøj
Tak givet gange: 260
Takket 77 gange i 43 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Vi kunne rigtig gerne tænke os at være huspassere af jeres søde høns og hus (igen) i uge 29.

Vi bor i lejlighed i Brønshøj, Kbh, 1 soveværelse med dobbeltseng og 2 børneværelser med hver deres seng. Det er desværre ikke nogen luksuslejlighed, men den er et godt udgangspunkt hvis man vil udforske København.
Minusset er desværre at den ligger på Frederikssundsvej med ret meget trafik. Det er dig mest om dagen og tidlig aften, så hvis man er ude og udforske hele dagen betyder det måske ikke så meget for jer. Og ellers er det selvfølgelig helt fair at søge noget andet bytte, så har jeg da givet det er forsøg

Citat:
Oprindeligt skrevet af dendrit Vis indlæg
Huset er nybygget, ca. 186 m2. stort, med otte sovepladser fordelt på fire værelser (heraf to på høj hems, vi har derudover også madrasser der kan flyttes). Det er placeret meget fredeligt i byens udkant, tæt på skov, legepladser og fodboldbaner.

Der er seks høns og et drivhus der skal passes, til gengæld er der fri forsyning med æg, blomster, frugt og grønt fra køkkenhave og drivhus.

Der er ca. 20 minutter i bil til vestkysten, og derudover er der en skøn badesø ca. 10 minutters kørsel herfra.
Området rummer masser af unikke naturområder som jeg gerne fortæller mere om, og derudover er Esbjerg, Ribe, Fanø, Mandø og Rømø også absolut værd at besøge, og indenfor rimelig afstand.

Vi har ikke på forhånd gjort os tanker om hvor vi vil hen, så frist os. Jeg er dog lidt støjfølsom, så det skal helst ikke være et sted med megen trafikstøj.

Huset lånes også ud fra d. 4-9 juli mod pasning af høns og drivhus. Helst hele perioden.
Ulæste 13-06-19, 01:11   #83
Laluna
Træslyngel

No Avatar

Nu har jeg jo prøvet Dendrit, men i tilfælde af at trafikstøj alligevel fylder for meget vil jeg alligevel høre nu jeg er lidt sent ude..

Vi havde planlagt anden ferie, men da ungernes far pludselig er stoppet med at indbetale børnebidrag og det tager tid at få indkrævet står jeg pludselig og må være lidt kreativ for at give ungerne noget oplevelse.
Jeg håber derfor at der er nogen der ikke har planlagt deres ferie helt endnu og kunne bruge (eller bare har lyst til at udlåne) deres bolig i uge 29.
Det fedeste ville være i Jylland så der var mulighed for at få besøgt familien og meget gerne med have så ungerne kan fise rundt og nyde lidt grønt. Andre steder uden for København vil dog også være dejligt så længe vi får mulighed for at komme lidt væk

Jeg er begravet i eksamener, så hvis jeg ikke får svaret med det samme de næste par dage er det derfor...
Ulæste 13-06-19, 04:00   #84
Chokofant
Chokofant har ikke brugt den nye funktion...
Mit IRL er skiftet ud med en URL

Chokofants avatar

Tilmeldingsdato: 08/10-11
Geografisk placering: 7500, på den rigtige side af Nørrebrogade :)
Tak givet gange: 1,151
Takket 3,409 gange i 1,587 indlæg
Jeg kunne godt være interesseret i at bytte.

Har et rækkehus i Holstebro. Her er to børneværelser - 1 pige fra 2011 med alm seng og 1 dreng fra 2015 hvor der er køjeseng. I soveværelset er der dobbeltseng (og åben tremmeseng) I haven er der trampolin og sandkasse - og fin legeplads i området.
Vi bor i et mindre industrikvarter så der kan ske at køre en lastbil forbi engang i løbet af natten, men ellers er her ikke meget støj.

Vi har ingen dyr, men et drivhus med agurker og tomater (håber jeg) der må spises.

Citat:
Oprindeligt skrevet af Laluna Vis indlæg
Nu har jeg jo prøvet Dendrit, men i tilfælde af at trafikstøj alligevel fylder for meget vil jeg alligevel høre nu jeg er lidt sent ude..

Vi havde planlagt anden ferie, men da ungernes far pludselig er stoppet med at indbetale børnebidrag og det tager tid at få indkrævet står jeg pludselig og må være lidt kreativ for at give ungerne noget oplevelse.
Jeg håber derfor at der er nogen der ikke har planlagt deres ferie helt endnu og kunne bruge (eller bare har lyst til at udlåne) deres bolig i uge 29.
Det fedeste ville være i Jylland så der var mulighed for at få besøgt familien og meget gerne med have så ungerne kan fise rundt og nyde lidt grønt. Andre steder uden for København vil dog også være dejligt så længe vi får mulighed for at komme lidt væk

Jeg er begravet i eksamener, så hvis jeg ikke får svaret med det samme de næste par dage er det derfor...
Ulæste 13-06-19, 16:55   #85
dendrit
Jeg betaler husleje her!

dendrits avatar

Citat:
Oprindeligt skrevet af Laluna Vis indlæg
Vi kunne rigtig gerne tænke os at være huspassere af jeres søde høns og hus (igen) i uge 29.

Vi bor i lejlighed i Brønshøj, Kbh, 1 soveværelse med dobbeltseng og 2 børneværelser med hver deres seng. Det er desværre ikke nogen luksuslejlighed, men den er et godt udgangspunkt hvis man vil udforske København.
Minusset er desværre at den ligger på Frederikssundsvej med ret meget trafik. Det er dig mest om dagen og tidlig aften, så hvis man er ude og udforske hele dagen betyder det måske ikke så meget for jer. Og ellers er det selvfølgelig helt fair at søge noget andet bytte, så har jeg da givet det er forsøg
Tak for tilbuddet. Men jeg kender desværre mig selv godt nok til at vide at jeg vil blive meget generet af det. Trafikstøj går lige i hjernebarken på mig, desværre
Ulæste 17-06-19, 14:15   #86
Madam skrald
Madam skrald er på vej tilbage...men hvor??

Madam skralds avatar

Tilmeldingsdato: 05/06-09
Geografisk placering: 1200 km nord for Vanløse
Tak givet gange: 2,688
Takket 4,589 gange i 1,366 indlæg
Citat:
Oprindeligt skrevet af Bubumor Vis indlæg
For en gangs skyld søger vi noget nær Hillerød fra d 30/6-5/7. Der skal bare være plads til os 4. Ellers ingen krav

Resten af sommeren har vi ikke helt på plads, men vi plejer at være i sommerhus. Og så må man godt låne vores lejlighed nær Lergravsparken (og Amager Strandpark) med samsovningsseng og dobbeltsovesofa i et andet værelse (hvis man lover at passe på ungernes legetøj).
Har du set min pm?

Sent fra min ANE-LX1 via Tapatalk
Ulæste 17-06-19, 16:26   #87
Laluna
Træslyngel

No Avatar

Citat:
Oprindeligt skrevet af Chokofant Vis indlæg
Jeg kunne godt være interesseret i at bytte.

Har et rækkehus i Holstebro. Her er to børneværelser - 1 pige fra 2011 med alm seng og 1 dreng fra 2015 hvor der er køjeseng. I soveværelset er der dobbeltseng (og åben tremmeseng) I haven er der trampolin og sandkasse - og fin legeplads i området.
Vi bor i et mindre industrikvarter så der kan ske at køre en lastbil forbi engang i løbet af natten, men ellers er her ikke meget støj.

Vi har ingen dyr, men et drivhus med agurker og tomater (håber jeg) der må spises.
Det lyder også dejligt og tæt på familie, men øv... nu har børnenes far så byttet rundt på ugerne så nu har jeg dem ikke længere i uge 29.
karinas (22-06-19)
Ulæste 21-06-19, 14:12   #88
Trine
Trine behøver kaffe med kalk om morgenen
Udviklet SBåkone

Trines avatar

Tilmeldingsdato: 03/05-06
Geografisk placering: Østerbro
Tak givet gange: 10,314
Takket 8,288 gange i 2,841 indlæg
iTrader: 4 / 100%
Citat:

Lejligheden er fri 12-20/7, hvis det har interesse
Ulæste 22-06-19, 07:26   #89
dendrit
Jeg betaler husleje her!

dendrits avatar

Citat:

Vi er stadig interesserede i husbytte mellem uge 29-32.
Ulæste 22-06-19, 10:48   #90
Fru Solskin
Fru Solskin Lever livet

Fru Solskins avatar

Tilmeldingsdato: 21/12-12
Tak givet gange: 5,677
Takket 5,123 gange i 1,973 indlæg
Citat:
Vi er stadig interesserede i husbytte mellem uge 29-32.
Vores hus står tomt det meste af uge 30

Lille bitte utrolig rolig by ml Düsseldorf og Köln.
dendrit (24-06-19)
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande