Sygdoms-rant! - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > OT og andet godt > Ordet er frit
Glemt adgangskode? Tilmeld

Ordet er frit Snak, snak, snak og snak........

Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 17-09-17, 20:22   #1
Muminille
Muminille Kan ikke skrive vi! Alle ord der starter med vi... Er nok vi!
Jeg betaler husleje her!

Muminilles avatar

Tilmeldingsdato: 04/01-12
Geografisk placering: Århus
Tak givet gange: 11,158
Takket 6,473 gange i 2,714 indlæg
iTrader: 1 / 100%
Sygdoms-rant!

Så hvis i ikke orker det er det helt OK

For fanden det stinker at have mange forskellige kroniske lidelser der alle sammen kan sådan lidt ligne hinanden så jeg faktisk ikke altid håbede havde det nu lige er der er problemet... Og ingen af den er sådan rigtig slemme vel, så jeg føler ikke rigtig jeg sådan rigtig har lov til at brokke mig helt vildt

Ligenu ligger jeg og har det sådan lidt skidt! Ikke feber, men lidt frygt for at halsbyld fra helvede vender tilbage (og yes hvis man har haft det en gang så er der god chancer for at sådan en dukker op igen )

Det kan være migræne uden smerter. Det kunne også være min reflux der driller, eller er det måske stofskiftet der igen begynder at kravle op? Eller er det bare den der halvkroniske stress der hopper på mig fordi vil har alt for flytte travlt? Eller har jeg reelt snuppet lidt virus af en eller anden slags?

Det er virkelig skod! Og har svært ved at snakke med folk om alle dårligdommene ... Fordi åh de gør man jo ikke vel... Så er man sådan en kedelig æv en de aldrig kan andet end at snakke om sygdom

Så ja jeg keder lige jer med det! For i kan heldigvis bare scrolle videre hvis i har sådan en dag i ikke orker det den slags dage kender jeg ret godt, så det er der ingen skam i

tak for øret, trængte lige til det

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande