Hjælp søges på Amager - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Slyngesnak og slyngehjælp > HJÆLP - søges og gives > Sjælland
Glemt adgangskode? Tilmeld

Sjælland Søg og/eller find en hjælpsom bruger på Sjælland

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 28-07-12, 00:04   #1
Hylsenberg
Hylsenberg MT-SV-FV
Guldslyngel

Hylsenbergs avatar

Tilmeldingsdato: 10/07-12
Geografisk placering: Amager
Tak givet gange: 496
Takket 516 gange i 172 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Hjælp søges på Amager

Hej slyngler.

Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe. Jeg er lidt grøn i slyngeverden, og ny herinde. Jeg har brugt mange timer på at læse, søge osv om alle de forskellige vikler og MT. Jeg er pt. indehaver af en strækvikle fra Little Mico, som jeg egentlig er lidt skuffet over. Jeg vil derfor helst ikke lave et fejlkøb mere, og håber derfor at der er nogle herinde som kan hjælpe mig med at finde ud af om jeg skal købe en MT eller en fastvikle, og hvilken fastvikle det evt. skal være. Jeg har en "tung" pige på 3 mdr, som jeg snart skal ud og rejse med. Vil derfor gerne have hende i en ordentlig "bærestilling" inden da jeg er alene med hende, og derfor både skal bære hende og bagage.....

Tror jeg er mest "hooked" på en fastvikle, men synes alligevel at mange foretrækker Mei Tai fordi den er nemmere at binde. Hver eneste gang jeg sidder og søger på nettet så ender jeg herinde, men uden at have købt noget - så jeg tænker at det må være et tegn på at der er hjælp at hente her

Jeg bor på Amager, men er villig til at køre vidt omkring for at få noget kyndig vejledning, eller evt. modtage det her hos mig hvis der er nogle som helst vil køre ud.

Jeg har været vild med at bære min datter i strækviklen, især når man er alene og lige har glemt en vigtig ingrediens til madlavningen og må hurtigt ned til kiosken...... Så derfor skal jeg bare have fat i en af delene i en ordentlig kvalitet.

God weekend til jer derude....
Hylsenberg er offline   Besvar med citat
Ulæste 28-07-12, 14:34   #2
– Anna –
– Anna – i fuld gang med at lære nyt ;-)
ADMINISTRATOR
Administrator

– Anna –s avatar

Tilmeldingsdato: 01/07-08
Geografisk placering: 2820
Tak givet gange: 586
Takket 1,713 gange i 782 indlæg
iTrader: 19 / 100%
Alle veje fører til SB

Jeg kan desværre ikke hjælpe - selv om jeg ikk eer helt ny i slyngeverdenen skal jeg selv i gang med at lære at vikle, og MT har jeg kun brugt i meget kort tid (jeg er mest til ringslynger og lommeslynger og bæreseler)

Men jeg er helt sikker på der er nogen herfra der kan hjælpe - lige nu kan der godt være lidt "feriestemning" og måske derfor får du ikke den store respons på din tråd - men bare vent og se; der skal nok komme én som bare kan det der med at vikle og som gerne vil lære dig kunsten!

Sidst redigeret af – Anna –; 28-07-12 kl. 14:38
– Anna – er offline   Besvar med citat
Ulæste 28-07-12, 15:41   #3
Rosen
Rosen On wheels and smokin' hot
Dagdrømmende nougatslyngel

Rosens avatar

Tilmeldingsdato: 29/05-07
Geografisk placering: Nordsjælland
Tak givet gange: 3,483
Takket 12,749 gange i 5,329 indlæg
iTrader: 60 / 98%
Jeg vil gerne komme til amager en dag i nær fremtid. Jeg får gerne min mt hjem så du kan se princippet :-)

Sendt fra min LT15i med Tapatalk2

Mor til en god årgang Marts 07.
Rosen er offline   Besvar med citat
Følgende brugere siger tak til Rosen for dette brugbare indlæg:
Hylsenberg (29-07-12)
Ulæste 28-07-12, 15:44   #4
Hylsenberg
Hylsenberg MT-SV-FV
Guldslyngel

Hylsenbergs avatar

Hej Anna

Tak for dit svar..... Jeg slår koldt vand i blodet og venter lidt og ser om ikke der er en hjælpsom slyngel som vil hjælpe mig. (-; Indtil videre har jeg jo også min strækvikle som jeg kan bruge et par måneder endnu vil jeg tro. Så det haster egentlig ikke så meget..... Har bare lige holdt barnedåb, og fået penge til en vikle, og så brænder de jo lidt i lommen på én ik. (-;

Held og lykke med dit vikleri, og tak fordi du gad svare.... (-;

Hilsen Brisa
Ulæste 29-07-12, 00:39   #5
Hylsenberg
Hylsenberg MT-SV-FV
Guldslyngel

Hylsenbergs avatar

Det ville bare være skønt? Har du så både en MT og en fastvikle med? Min datter er 3 måneder og 12 dage, men hun er ret fin til at holde hovedet selv, så jeg tror godt at hun kan prøves i begge dele. Mit problem er jo at jeg ikke helt ved hvad jeg skal investere i.... Hvornår ville du kunne komme?

Hilsen Brisa
Ulæste 29-07-12, 09:33   #6
Rosen
Rosen On wheels and smokin' hot
Dagdrømmende nougatslyngel

Rosens avatar

Tilmeldingsdato: 29/05-07
Geografisk placering: Nordsjælland
Tak givet gange: 3,483
Takket 12,749 gange i 5,329 indlæg
iTrader: 60 / 98%
Citat:
Oprindeligt skrevet af Hylsenberg Vis indlæg
Det ville bare være skønt? Har du så både en MT og en fastvikle med? Min datter er 3 måneder og 12 dage, men hun er ret fin til at holde hovedet selv, så jeg tror godt at hun kan prøves i begge dele. Mit problem er jo at jeg ikke helt ved hvad jeg skal investere i.... Hvornår ville du kunne komme?

Hilsen Brisa
Det kan jeg sagtens. Er der nogle dage der passer dig bedre? Jeg ved meget mere i morgen hvad jeg har af ledige dage, skal lige have clearet med chefen hvornår jeg skal arbejde.

Sendt fra min LT15i med Tapatalk2

Mor til en god årgang Marts 07.
Rosen er offline   Besvar med citat
Ulæste 29-07-12, 14:59   #7
Hylsenberg
Hylsenberg MT-SV-FV
Guldslyngel

Hylsenbergs avatar

Det lyder godt..... i den her uge der kommer der er jeg ledig de fleste aftener, og ellers onsdag hele dagen. Ugen efter der kan jeg alle dage på nær onsdag d. 8 og torsdag d. 9. (-;
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande