Hjælp søges nær Odense til MT og eller FV - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Slyngesnak og slyngehjælp > HJÆLP - søges og gives > Fyn
Glemt adgangskode? Tilmeld

Fyn Søg og/eller find en hjælpsom bruger på Fyn

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 23-09-13, 09:13   #1
behol
behol har ikke brugt den nye funktion...
Papirslyngel

No Avatar

Tilmeldingsdato: 12/09-13
Tak givet gange: 12
Takket 8 gange i 6 indlæg
iTrader: 0 / 0%
Hjælp søges nær Odense til MT og eller FV

Hej alle venlige og hjælpsomme mødre på Fyn.

Jeg har lånt en MT og en fastvikle. Er blevet rigtig glad for MTen, kan godt li at en er så hurtig at binde og har besluttet at købe en selv. Har lånt en KM, men har hørt meget godt om tidsel og vil gerne prøve sådan en. Leder efter en der har erfaringer med sådan en og som måske har en jeg må komme forbi og prøve i nærheden af Odense.

Fastviklen (ellevill) synes jeg er svær at bruge, men den er utrolig lækker og ville så gerne lære tøet. Synes jeg har set adskillige videoer og instrukser igennem, men følernstadig at den ikke sidder optimalt, når jeg får den på. Min store dreng på snart 8 mdr. kaster sig lidt rund til siden og bagud, når han er i slyngen og så bliver den for løs. Det ville være så utrolig dejligt hvis der var en som ville vise mig nogle fastvikle bindeteknikker og hjælpe mig med at få den bundet helt korrekt, så jeg kan finde ud af, om den er god for os eller ej.
Er der en rutineret og hjælpsom fastslynge mor herinde i nærheden af Odense?

Min dreng elsker at blive båret og jeg elsker at bære ham, men han er ved at være tung og har brug for aflastning fra de/den helt rigtige bærestilling i MT eller FV.

Håber hjælpen er nær
behol er offline   Besvar med citat
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande