Viklehjælp i Kbh - Slyngebarn
Slyngebarn.dk

Gå tilbage   Slyngebarn > Slyngesnak og slyngehjælp > HJÆLP - søges og gives > Sjælland
Glemt adgangskode? Tilmeld

Sjælland Søg og/eller find en hjælpsom bruger på Sjælland

Besvar
Trådværktøjer Visningstilstande
Ulæste 19-06-08, 19:51   #1
SelmasMor
SelmasMor har ikke brugt den nye funktion... Edit
Gæst

No Avatar

Viklehjælp i Kbh

Hej!
Jeg har investeret i en vikle (fra mamaslife), og det funker bare slet, slet ikke. Selve vikleriet går det ok med, men Selma (1 måned gammel idag) skriger hjerteskærende, når hun bliver lagt i den. Hvilket jeg også er rimelig kluntet til at gøre... Der må være et trick? Selmas far opgav vikleriet meget hurtigt, så hvis der findes en super-vikler, der også ejer en ring-slynge, så kunne det måske være meget fedt også at prøve sådan en?

Uh, jeg håber virkelig, der er en, der kan hjælpe. Er helt ødelagt i skuldrene af at slæbe rundt på tøsen, og ville så gerne have to hænder fri bare en gang imellem.

Er iøvrigt ikke helt sikker på, hvordan det virker med PM eller adgang til at sende mails. Måske jeg skal ændre nogen indstillinger... det kunne jeg nok også bruge en hjælpende hånd til

-Selmas mor
  Besvar med citat
Ulæste 19-06-08, 20:01   #2
Tøsemor
Tøsemor er lidt anonym for tiden.
S1Y (N(g)) = L

Forhandler

Administrator

Tøsemors avatar

Tilmeldingsdato: 03/05-06
Tak givet gange: 1,513
Takket 8,511 gange i 3,933 indlæg
iTrader: 19 / 100%
Hvis du vil sende en pm eller mail til en bestemt bruger, så skal du bare trykke på deres brugernavn ude til venstre for deres indlæg, så er punkt nr. 2 at sende en pm Det er ikke alle der kan sendes mail til på denne måde, men hvis man kan, så er der også mulighed for at gøre dette på samme måde.
Tøsemor er offline   Besvar med citat
Ulæste 19-06-08, 20:49   #3
Aviaja
Aviaja har ikke brugt den nye funktion...
Shhhhh........ jeg skriver

Aviajas avatar

Tilmeldingsdato: 19/05-06
Geografisk placering: Nuuk City
Tak givet gange: 0
Takket 6 gange i 4 indlæg
iTrader: 15 / 100%
Du er velkommen hos mig. Jeg bor i indre by, så send en pm hvis du har lyst til at kigge forbi. - tryk på mit navn og vælg send pm...

Aviaja er offline   Besvar med citat
Ulæste 19-06-08, 22:14   #4
Kummin
Kummin har forladt landet.
Aftensmad? Pizza, skat - mor er på Slyngebarn.

Kummins avatar

Tilmeldingsdato: 04/09-07
Geografisk placering: 62 grader nord
Tak givet gange: 546
Takket 636 gange i 326 indlæg
iTrader: 26 / 100%
Citat:
Oprindeligt skrevet af SelmasMor Vis indlæg
Hej!
Jeg har investeret i en vikle (fra mamaslife), og det funker bare slet, slet ikke. Selve vikleriet går det ok med, men Selma (1 måned gammel idag) skriger hjerteskærende, når hun bliver lagt i den. Hvilket jeg også er rimelig kluntet til at gøre... Der må være et trick? Selmas far opgav vikleriet meget hurtigt, så hvis der findes en super-vikler, der også ejer en ring-slynge, så kunne det måske være meget fedt også at prøve sådan en?

Uh, jeg håber virkelig, der er en, der kan hjælpe. Er helt ødelagt i skuldrene af at slæbe rundt på tøsen, og ville så gerne have to hænder fri bare en gang imellem.

Er iøvrigt ikke helt sikker på, hvordan det virker med PM eller adgang til at sende mails. Måske jeg skal ændre nogen indstillinger... det kunne jeg nok også bruge en hjælpende hånd til

-Selmas mor
Jeg kan godt hjælpe
Men ikke før 5. juli eller derefter. Har også noe grej du kan låne om du vil.
Kummin er offline   Besvar med citat
Ulæste 20-06-08, 22:35   #5
mamamia
mamamia har ikke brugt den nye funktion... Edit
Gæst

No Avatar

Viklehjælp søges i København

Jeg vil også meget gerne have hjælp til min strækvikle. Min søn er tre mdr i dag, og har brugt ringslynge til ham siden fødslen, men nu er han for tung (og jeg har også brug for at have hænderne fri indimellem!!) så jeg forsøger mig også med viklen. Synes også det er svært at komme i gang - måske kunne vi følges til noget vikle-support? Jeg bor også i indre by...
  Besvar med citat
Besvar

Aktuelt aktive brugere, der læser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Trådværktøjer
Visningstilstande